Υποσχέθηκε στήριξη των εμπορικών επιχειρήσεων του Πειραιά, ο Πατούλης στον Καπράλο

 

Η δυνατότητα περαιτέρω στήριξης των επιχειρήσεων του Πειραιά μέσα από στοχευμένες δράσεις αλλά και μέσα από την αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά Θ. Καπράλο.
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Περιφέρειας, μετείχε και η Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Σ. Αντωνάκου.
Ο κ. Καπράλος επισήμανε πως ο εμπορικός σύλλογος Πειραιά είναι ο αρχαιότερος της χώρας με μακρά ιστορία και ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη για τη μέχρι τώρα στήριξη και συνδρομή στην προσπάθεια να κρατηθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις «όρθιες» στην κρίση. Ωστόσο σημείωσε πως οι συνέπειες της πανδημίας έχουν διαμορφώσει ένα δυσμενές περιβάλλον για το επιχειρείν στον Πειραιά, επισημαίνοντας πως αποτελεί την πρώτη πόλη σε κλειστά καταστήματα στην Ελλάδα.
Σ΄αυτό το πλαίσιο και με δεδομένη την σημαντική πτώση της εμπορικής κίνησης, υπογράμμισε τη σημασία στήριξης των επιχειρήσεων μέσα από στοχευμένες δράσεις, με έμφαση τη δυνατότητα ψηφιακού μετασχηματισμού τους, με στόχο την προσαρμογή τους στις νέες ανάγκες και προκλήσεις της εποχής.
Από την πλευρά του ο κ. Πατούλης και αναγνωρίζοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το επιχειρείν, διαμήνυσε πως είναι σταθερή η βούληση της Περιφέρειας για τη στήριξη κυρίως των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, επισημαίνοντας πως θα εξεταστούν οι δυνατότητες προς αυτή την κατεύθυνση μέσα από το νέο ΕΣΠΑ αλλά και μέσα από ανταποδοτικές δράσεις που εντάσσονται στη στρατηγική ενίσχυσης της ανακύκλωσης στην Αττική.
«Είναι καθήκον μας να στηρίξουμε το επιχειρείν στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, το οποίο έχει πληγεί από την κρίση και την πανδημία. Προς αυτή την κατεύθυνση θα διερευνηθούν όλες οι δυνατότητες που έχουμε, αξιοποιώντας και ευρωπαϊκούς πόρους, όπως κάναμε και κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης μέσα από το πρόγραμμα οικονομικής στήριξης των 250 εκ. ευρώ.
Στις προθέσεις μας είναι και να συμβάλλουμε στην ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας. Είναι σημαντικό, όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, να εναρμονιστούν με τις ανάγκες του μέλλοντος και να περάσουν στη νέα ψηφιακή εποχή, βελτιώνοντας το επίπεδο υπηρεσιών τους προς τους καταναλωτές», ανέφερε χαρακτηριστικά.