Το ΒΙΠΑ καταγγέλλει κυβέρνηση-Χαρδαλιά για το ξεχασμένο σημαντικό οδικό έργο του Σχιστού

 

 

Το Οδικό Έργο κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης της Λεωφόρου Σχιστού, της Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω και της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου μέχρι τη γέφυρα Ασπροπύργου, αποτελεί μεγάλης σημασίας έργο για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις του ευρύτερου Πειραιά, της Δυτικής Αττικής και Αθήνας.

Σ΄ανακοίνωση του , το ΒΙΠΑ , επισημαίνει ότι « οι υποσχέσεις για την κατασκευή του Έργου περίσσεψαν, αλλά χωρίς  αντίκρισμα, από όλες τις Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις, από θεσμοθετήσεως τους μέχρι σήμερα.

Ηχηρή και η απουσία του Υπουργείου Υποδομών με μόνη φωτεινή εξαίρεση τον Υπουργό Υποδομών Κωνσταντίνο Α. Καραμανλή, που με Υπουργική Απόφαση όρισε το έργο ως Εθνικής Σημασίας και έσωσε την ωριμότητα του Έργου ανανεώνοντας τους Περιβαλλοντικούς του Όρους.

Από τότε μόνο υποσχέσεις από την Περιφέρεια Αττικής, που ανερυθρίαστα παραβιάζονται συστηματικά.

Τα στάσιμα νερά του Έργου ήρθε να ταράξει η ερώτηση στη Βουλή του βουλευτή της Β’ Πειραιά Δημήτρη Μαρκόπουλου, που ζήτησε εξηγήσεις από τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών για την μη προώθηση της προκήρυξης του Έργου.

Οι απαντήσεις που δόθηκαν στην ερώτηση κρίνονται από όλους τους ενδιαφερόμενου φορείς ανεπαρκείς και προκάλεσαν την έντονη δυσαρέσκειά και ανησυχία τους.

Επιχειρηματίες του Πειραιά και της Ναυπηγοεπισκευής, προσκάλεσαν τον βουλευτή Δημήτρη Μαρκόπουλο με σκοπό να ανταλλάξουν απόψεις επί των  απαντήσεων στην ερώτησή του, ενόψει μάλιστα, συντονισμένων και προωθημένων πλέον ενεργειών φορέων επιχειρήσεων και της Τοπικής

Αυτοδιοίκησης.

Η συνάντηση έγινε στα γραφεία επιχείρησης του Βιομηχανικού Πάρκου Σχιστού και σε αυτή συμμετείχαν ο βουλευτής, οι Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του Βιομηχανικού Πάρκου Σχιστού κ.κ. Γιάννης Πολυχρονόπουλος και Άγγελος Πλατής αντίστοιχα, επιχειρηματίες και τεχνικοί σύμβουλοι. Παράλληλα ο βουλευτής ενημερώθηκε και για άλλα ζητήματα, όπως οι υψηλές

ασφαλιστικές εισφορές για τους εργαζόμενους στη Ναυπηγοεπισκευή, η κατάσταση των υποδομών επισκευής πλοίων στον ΟΛΠ κ.ά..

Για το Οδικό Έργο κοινή ήταν η αντίληψη ο χρόνος ανοχής τελείωσε και ότι απαιτούνται ρηξικέλευθες δράσεις, που θα αφυπνίσουν τους συναρμόδιους φορείς Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης και της Κυβέρνησης, ώστε η κατασκευή του Έργου επί τέλους να ξεκινήσει άμεσα. Ήδη φορείς της Τοπικής

Αυτοδιοίκησης και επιχειρηματικοί φορείς έχουν ενημερωθεί και επίκεινται συντονισμένες δράσεις ανάδειξης του θέματος και πλήρους ενημέρωσης της κοινής γνώμης.