Αντί για νέα έργα  συνεχίζεται  το « ράβε-ξήλωνε» επί  Χουρσαλά –Δημόπουλο

     

Το «ράβε -ξήλωνε»  φαίνεται ότι είναι η «πυξίδα» της « στρατηγικής» που ακολουθεί η συνδιοίκηση  Χουρσαλά –Δημόπουλου , στο δήμο Κορυδαλλού.

Ένα και πλέον χρόνο μετά τις Δημοτικές Εκλογές , στις οποίες ηττήθηκε η προηγούμενη διοίκηση Κασιμάτη , η συνδιοίκηση Χουρσαλά –Δημόπουλου , δεν έχει να επιδείξει κανένα νέο έργο . Ούτε καν έχει δρομολογήσει κάποιο συγκεκριμένο. Παρότι προεκλογικά ” διαβεβα

ίωνε” τους πολίτες ότι έχει σχέδια , έχει προτάσεις και είναι έτοιμη από την πρώτη μέρα να τα ” υλοποιήσει”.

Αντίθετα έχει αναγάγει σε κύρια δραστηριότητα της , στον τομέα αυτό , θεωρώντας το προφανώς σε … «ύψιστη προσφορά» προς την πόλη , το …« ράβε- ξήλωνε».

Μετά λοιπόν την «μικρή» Ταξιαρχών , και αφού άφησε να περάσει  άπρακτο το δίμηνο της καραντίνας , αλλά και  η μετά περίοδος απ΄ αυτήν , ξεκίνησαν να σκάβουν  τα πεζοδρόμια σ΄αυτήν και στην Αγ. Γεωργίου . Και μάλιστα αφού ξεκίνησε να …λειτουργεί το ΜΕΤΡΟ .

Έτσι λοιπόν , κυριολεκτικά από την επομένη της λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ και ενώ η κυκλοφορία  οχημάτων και πεζών , έχει αυξηθεί κατακόρυφα , στα κεντρικότερα σημεία , περιμετρικά της πλατείας ,συνεργεία με μπουλντόζεςι ξεκίνησαν  να  γκρεμίζουν τα παρτέρια , για να βάλουν …πλάκες!!!!!!!!!!!!

Πριν ένα μήνα είχαμε θέσει δημόσια 12 σχετικά ερωτήματα στη συνδιοίκηση Χουρσαλά-Δημόπουλου , τα οποία μέχρι και σήμερα εχει αποφύγει να απαντήσει.

Τα ερωτήματα αυτά ήταν :

  1. Γνώριζαν ότι θα ξεκινήσουν αυτά τα έργα ; Και αν ναι , γιατί δεν ενημέρωσαν  όλους τους προηγούμενους μήνες τους καταστηματάρχες και τους εμπόρους της περιοχής;
  2. Είναι δυνατόν , ένα σχεδόν χρόνο που διοικούν το δήμο , να μη γνώριζαν ; Που σημαίνει ότι ΔΕΝ ρώτησαν ποτέ την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ποια άλλα « παραπλήσια» και « ανταποδοτικά» έργα θα κάνει;
  3. Αν γνώριζαν για τα έργα , γιατί ΔΕΝ  ενημέρωσαν το Δημοτικό Συμβούλιο ΠΟΤΕ; Ή αν « αρνήθηκε» η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ να τους απαντήσει ως προς αυτό γιατί δεν το είπαν στο Δημοτικό Συμβούλιο;
  4. Θεωρούν « άνευ σημασίας» και « λογικό» στην πόλη τους να γίνονται από τον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ τέτοιες παρεμβάσεις που να καταστρέφουν έργα που έχει κάνει ο ίδιος ο δήμος μόλις πριν λίγα χρόνια ,  , χωρίς να τους δίνουν «λογαριασμό»;
  5. Θεωρούν τόσο χαζούς τους πολίτες του Κορυδαλλού ,που να πιστέψουν ότι μια ιδιωτική εταιρία θα ξεκινούσε να σπάει πεζοδρόμια , χωρίς έγκριση του δήμου;
  6. Επίσης αν γνώριζαν , γιατί ΔΕΝ πίεσαν, ΟΥΤΕ έστειλαν ΕΓΚΑΙΡΑ , κάποια επιστολή στην εταιρία που κατασκεύαζε το ΜΕΤΡΟ , τα έργα αυτά να γίνονταν πριν τα εγκαίνια ; Και κυρίως όταν το χειμώνα έφτιαχνε τις διασταυρώσεις των δρόμων γύρω από την πλατεία Ελευθερίας;
  7. Σε ποιο « Μνημόνιο» ή « συμφωνία» του δήμου με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ , προβλέπονται να γίνουν τα συγκεκριμένα έργα;
  8. Ποιός τα πρότεινε ο δήμος; Πότε και ποιός συγκεκριμένα;
  9. ΠΟΙΑΝΟΥ, από πλευράς δήμου ,  την έγκριση έχει και φέρει υπογραφή;
  10. Προτάθηκαν επί Χουρσαλά ή είχαν προταθεί  στα ” αντισταθμιστικά”  επί Κασιμάτη; Δηλαδή   μόλις 4- 5 χρόνια ( όταν συντάχθηκε )  μετά την κατασκευή τους , με πόρους της Ευρωπαικής Ένωσης, ο τότε δήμαρχος, που το παρουσίαζε ως ένα από τα σημαντικότερα έργα του , πρότεινε το …γκρέμισμα τους;
  11. Είναι δυνατόν να αποφασίζονται να γίνουν έργα , χωρίς ποτέ να έχει δώσει για τα συγκεκριμένα την έγκριση του , το Δημοτικό Συμβούλιο ΟΥΤΕ καν να έχει ενημερωθεί;
  12. Το ίδιο θα γίνει και με τα υπόλοιπα-ίδια παρτέρια σ΄όλη την Αγ. Γεωργίου; Αν ναι ποιος θα τα κάνει και με ποια απόφαση

 
 

About the author

More posts by