Απίθανοι. Συνεχώς «ράβε-ξήλωνε». Κάνουν ότι τους …κατέβει στον Κορυδαλλό

 

Όλα στο «πόδι» , δίχως σχεδιασμό και καμία ενημέρωση  του Δημοτικού  Συμβουλίου, επιβεβαιώνεται καθημερινά ότι γίνονται σχεδόν όλα στο δήμο Κορυδαλλού  και επί ημερών της συνδιοίκησης Χουρσαλά –Δημόπουλου.

Το άκρον –άωτον όλων αυτών , είναι εκείνο που συνέβη την …επόμενη των εγκαινίων του ΜΕΤΡΟ, από τον πρωθυπουργό ,  και ανήμερα της έναρξης της  λειτουργίας του, που αυξήθηκε κατακόρυφα η κυκλοφορία στην περιοχή.

Συνεργεία με μπουλντόζες …ξαφνικά ,  έκλεισαν την μια από τις εξόδους της  πλατείας Ελευθερίας , τη « μικρή» Ταξιαρχών και ξεκίνησαν  να  γκρεμίζουν τα παρτέρια , που είχαν γίνει πριν λίγα χρόνια ,για να τα « αναπλάσσουν».

Και αυτό παρότι , στη διάθεση τους είχαν 5 χρόνια που  όλη η περιοχή  εξαιτίας της κατασκευής του ΜΕΤΡΟ ήταν ένα εργοτάξιο και μπορούσε χωρίς ιδιαίτερες επιπτώσεις να κάνουν κι αυτό. Επίσης τους 3 μήνες της καραντίνας , που ήταν κλειστά τα μαγαζιά και ούτε κυκλοφορούσαν πολίτες.

Η συνδιοίκηση Χουρσαλά –Δημόπουλου , επανέλαβε και σ΄αυτό την προσφιλή τακτική της :  Όταν γίνεται κάτι θετικό , το παρουσιάζω  ως δικό μου  , ακόμα και αν δε είναι όπως ( η  ανακατασκευασμένη πλατεία Ελευθερίας)  και όπου υπάρχει κατακραυγή φταίνε οι άλλοι και  « εμείς δεν ξέρουμε τίποτε»

Βλέποντας έτσι τις  έντονες αντιδράσεις των κατοίκων αλλά και των  ιδιοκτητών των επιχειρήσεων  εκεί, επιχειρεί τώρα να το « παίξει»  …άσχετη και …ανεύθυνη με το έργο. Λέγοντας , ότι είναι του …ΜΕΤΡΟ.

Θεωρώντας ότι μπορεί με τέτοιες παιδαριώδεις δικαιολογίες, να ξεφύγει από τις ευθύνες της .

Ας  απαντήσουν λοιπόν οι κκ Χουρσαλά – Δημόπουλος, οι οποίοι κατά τ΄άλλα παρουσιάζονται στους επιχειρηματίες της πλατείας Ελευθερίας λέγοντας τους , πως ότι έγινε στην πλατεία , έγινε μετά από « υποδείξεις» και « πιέσεις « δικές» τους:

  1. Γνώριζαν ότι θα ξεκινήσουν αυτά τα έργα ; Και αν ναι , γιατί δεν ενημέρωσαν  όλους τους προηγούμενους μήνες τους καταστηματάρχες και τους εμπόρους της περιοχής;
  2. Είναι δυνατόν , ένα σχεδόν χρόνο που διοικούν το δήμο , να μη γνώριζαν ; Που σημαίνει ότι ΔΕΝ ρώτησαν ποτέ την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ποια άλλα « παραπλήσια» και « ανταποδοτικά» έργα θα κάνει;
  3. Αν γνώριζαν για τα έργα , γιατί ΔΕΝ  ενημέρωσαν το Δημοτικό Συμβούλιο ΠΟΤΕ; Ή αν « αρνήθηκε» η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ να τους απαντήσει ως προς αυτό γιατί δεν το είπαν στο Δημοτικό Συμβούλιο;
  4. Θεωρούν « άνευ σημασίας» και « λογικό» στην πόλη τους να γίνονται από τον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ τέτοιες παρεμβάσεις που να καταστρέφουν έργα που έχει κάνει ο ίδιος ο δήμος  , χωρίς να τους δίνουν «λογαριασμό»;
  5. Θεωρούν τόσο χαζούς τους πολίτες του Κορυδαλλού ,που να πιστέψουν ότι μια ιδιωτική εταιρία θα ξεκινούσε να σπάει πεζοδρόμια , χωρίς έγκριση του δήμου;
  6. Επίσης αν γνώριζαν , γιατί ΔΕΝ πίεσαν, ΟΥΤΕ έστειλαν ΕΓΚΑΙΡΑ , κάποια επιστολή στην εταιρία που κατασκεύαζε το ΜΕΤΡΟ , τα έργα αυτά να γίνονταν πριν τα εγκαίνια ; Και κυρίως όταν το χειμώνα έφτιαχνε τις διασταυρώσεις των δρόμων γύρω από την πλατεία Ελευθερίας;
  7. Σε ποιο « Μνημόνιο» ή « συμφωνία» του δήμου με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ , προβλέπονται να γίνουν τα συγκεκριμένα έργα;
  8. Για τα συγκεκριμένα έργα , είχε συμφωνήσει πότε το Δημοτικό Συμβούλιο;
  9. Είχαν προταθεί  στα ” αντισταθμιστικά”  επί Κασιμάτη; Δηλαδή   μόλις 4- 5 χρόνια ( όταν συντάχθηκε )  μετά την κατασκευή τους , με πόρους της Ευρωπαικής Ένωσης, ο τότε δήμαρχος, που το παρουσίαζε ως ένα από τα σημαντικότερα έργα του , πρότεινε το …γκρέμισμα τους;
  10. Ακόμη και τώρα που ξεκίνησαν αυτά τα έργα , γιατί δεν ενημερώνουν τους πολίτες ότι έχει κλείσει αυτή η πολυσύχναστη οδός, μια από τις βασικές εξόδους της πόλης προς τη Νίκαια; Και κυρίως πόσο θα διαρκέσουν ;
  11. Το ίδιο θα γίνει και με τα υπόλοιπα-ίδια παρτέρια σ΄όλη την Αγ. Γεωργίου; Αν ναι ποιος θα τα κάνει και με ποια απόφαση

Μετά από αυτά , είναι η ώρα των παρατάξεων της αντιπολίτευσης , να σπάσουν επιτέλους τη σιωπή τους – εξαίρεση  η παράταξη ” Μαζί για τον Κορυδαλλό” που έχει θέσει επανειλημμένα θέμα- τόσο για τα παραπάνω αλλά και για άλλα σημαντικά που σχετίζονται με το ΜΕΤΡΟ και έχουμε αναδείξει :

Τις λεωφορειακές γραμμές ( καταργήσεις παλιών , ανασχεδιασμός άλλων) για τα οποία ποτέ δεν συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο ,  η μεγάλη αναμονή στις αφίξεις των τρένων  ( επισήμως από 8 λεπτά και πάνω) του ΜΕΤΡΟ, η παντελή έλλειψη μελέτης για το κυκλοφοριακό και τις επιπτώσεις , ιδιαίτερα στην στάθμευση , από τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ και τη δρομολόγηση λύσεων κ.α.

Ιδιαίτερα οφείλει , όσον αφορά τη ” Μικρή Ταξιαρχών”   η παράταξη του πρώην Δημάρχου Σ. Κασιμάτη , ν΄απαντήσει-ενημερώσει , εάν είχε προτείνει στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ , η δική τους Δημοτική Αρχή τότε , το ξήλωμα του έργου που είχε κάνει μόλις … το 2011 . Εξάλλου ο νυν επικεφαλής της παράταξης , Γρηγόρης Γουρδομιχάλης ,  είχε καθοριστικό -αποφασιστικό ρόλο  όλα τα χρόνια της διοίκησης Κασιμάτη και δεν είναι δυνατόν να μην γνώριζε, αν συνέβη , κάτι τέτοιο.

 

 
 

About the author

More posts by