« Γολγοθάς» πλέον το κέντρο του Κορυδαλλού για τους οδηγούς με τις κυκλοφοριακές αλλαγές του Κασιμάτη

Αντιμέτωποι με τον κυκλοφοριακό « Γολγοθά» που θα βιώνουν για πολλούς μήνες – και όχι μόνο τέσσερις όπως αναληθώς  προπαγανδίζει ο πολιτικά αναξιόπιστος απερχόμενος δήμαρχος Κορυδαλλού –Σταύρος Κασιμάτης , είναι  οι οδηγοί που θέλουν να διέλθουν από το κέντρο του Κορυδαλλού, επισημαίνει η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΕΑ .

Και είναι , γράφει ,  εξοργισμένοι οι οδηγοί για την απίστευτη ταλαιπωρία , που » διαπιστώνουν την προχειρότητα  της τραγικής σ΄όλα διοίκησης Κασιμάτη .

Μόνο στην οδό Σουρή , ουρές δεκάδων αυτοκινήτων σχηματίζονται  εξαιτίας της « φαεινής» ιδέας της διοίκησης Κασιμάτη , να διοχετεύεται προς τα εκεί –μέσω της οδού Ξενοφώντος  ένας τεράστιος όγκος του κυκλοφοριακού φόρτου της πόλης.

Ακόμη χειρότερα είναι η κατάσταση για τους κατοίκους της οδού Ξενοφώντος.

Η κατάσταση θα μπορούσε να είναι ακόμη πιο τραγική . Αλλά ,  με τη δυναμική αντίδραση του επικεφαλής του συνδυασμού « Δήμος για Όλους» , απετράπησαν και ακυρώθηκαν  κι οι άλλες « σχιζοφρενικές» αλλαγές που επιχείρησε να περάσει στη  ζούλα» …τις ημέρες των Χριστουγέννων  και της …Πρωτοχρονιάς , αυτή τη διοίκηση του δήμου .

Εντύπωση όμως προκαλεί και το γεγονός ότι ΚΑΝΕΙΣ άλλος από την αντιπολίτευση, εκτός του κ. Δημόπουλου, δεν αντέδρασε στα σχέδια αυτά . Ούτε καν μια ανακοίνωση δεν εξέδωσαν.

Αντίθετα, ο κ.Δημόπουλος, πραγματοποίησε στις « Πλειάδες» για το θέμα αυτό και μόνο, μεγάλη συγκέντρωση , μετά από την οποία ο Κασιμάτης , εξαναγκάστηκε να ανακοινώσει  τις επιπλέον αυτές « σχιζοφρενικές»  κυκλοφοριακές αλλαγές.

Τα έργα στην πλατεία, είναι βέβαιον ότι δεν θα είναι έτοιμα τον Ιούνιο , όπως εξάλλου και το ΜΕΤΡΟ .  Δεδομένου μάλιστα , ότι  « ανοιχτό» είναι σ΄ότι αφορά τη μελέτη  και το χρόνο κατασκευής της υπογειοποίησης του υπέργειου σταθμού της  ΔΕΗ , που βρίσκεται μπροστά από το 16ο και 17ο  Δημοτικό Σχολείο .

Δρώντας ως « προπαγανδιστής» της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ  ο Σ. Κασιμάτης και οι συνεργάτες του , αποκρύπτουν από τους πολίτες του Κορυδαλλού ,τις καθυστερήσεις που υπάρχουν στην κατασκευή του ΜΕΤΡΟ αλλά και τις σημαντικότατες « εκκρεμότητες» για την ολοκλήρωση του .

Την στιγμή λοιπόν , που αναληθώς  αναφέρει ότι « τον Ιούνιο θα λειτουργεί το ΜΕΤΡΟ» , είναι γνωστό ότι όχι μόνο στον Κορυδαλλό , αλλά σ΄όλους τους σταθμούς και την επέκταση της Γραμμής 3  μέχρι τη Νίκαια , που είναι πολλά χιλιόμετρα , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝ ξεκινήσει η εγκατάσταση  των ηλεκτρονικών συστημάτων  από τη ΖΗΜΕΝΣ. Κάτι φυσικά που δεν γίνεται  σε μόλις 4 μήνες – ούτε ένα απλό κτίριο να ήταν – αλλά σε ….ΠΟΛΥ περισσότερους.

Τέλος, αν συνυπολογιστεί ότι κατόπιν  είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ και ένας …εύγλωττος χρόνος …κάποιων μηνών , για να «τεσταριστεί» το σύστημα , ώστε να μην υπάρχει ατύχημα ή  κάποια αστοχία υλικού ή οτιδήποτε άλλο , αντιλαμβάνεται κανείς …πότε θα λειτουργήσει το ΜΕΤΡΟ!» , καταλήγει το δημοσίευμα.

 
 

About the author

More posts by