Σιγήν ιχθύος και καμία σχετική ενημέρωση των πολιτών ( ανακοίνωση κλπ) , τηρεί ο δήμος Κορυδαλλού , σ΄ότι αφορά τη σημαντικότατη απόφαση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τηλεφωνική εξυπηρέτηση αιτήσεων που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών.
Σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο, π ου απέστειλε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς σε όλα τα ΚΕΠ της χώρας , η ίδια υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης παρέχεται και για πιστοποιητικά που απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, εφόσον ο πολίτης τα αποστείλει ηλεκτρονικά.
Η δε ” παράδοση των παραγόμενων εγγράφων και πιστοποιητικών θα πραγματοποιείται στη διεύθυνση που θα δηλώνουν οι πολίτες, χωρίς χρέωση” μέσω και ταχυδρομείου ή courier, υπογραμμίζεται στην εγκύκλιο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου , πρόκειται για ένα βήμα που συμπληρώνει τις υπηρεσίες που υλοποιούνται από το gov.gr μέσω του υπολογιστή ή του κινητού και αφορά συμπολίτες μας οι οποίοι δεν διαθέτουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες.
Επείγοντα αιτήματα
Επιπλέον, για επείγοντα αιτήματα που απαιτούν την συνυποβολή δικαιολογητικών τα οποία δεν μπορούν να αποσταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο από τον αιτούντα, θα παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής τους από την οικία του πολίτη μετά από τηλεφωνική εντολή στο ΚΕΠ. Να σημειωθεί ότι τηλεφωνική αίτηση μπορεί να υποβληθεί και από τρίτο πρόσωπο, υπό την προϋπόθεση ότι το πρόσωπο αυτό είναι εφοδιασμένο με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή νόμιμη εξουσιοδότηση.
Ο επείγων χαρακτήρας αξιολογείται από τον Προϊστάμενο του ΚΕΠ. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με προηγούμενη εγκύκλιο του αρμοδίου Υφυπουργού, για τον επείγοντα χαρακτήρα πρέπει να πληρείται τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
1) το αίτημα να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 11ης Μαρτίου 2020,
2) το αίτημα να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη
3) το αίτημα να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία»