Κάθε 8 λεπτά (!) τα δρομολόγια του ΜΕΤΡΟ από τη Νίκαια και ακόμη περισσότερο μετά το απόγευμα και νωρίς το πρωί

Με μεγάλη  αναμονή θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του ΜΕΤΡΟ από τους σταθμούς της Νίκαιας ,Κορυδαλλού και Αγίας Βαρβάρας, προς την Αθήνα και το αεροδρόμιο, που ξεκινούν από το κοινό το πρωί της Τρίτης , 7 του μηνός .Τα εγκαίνια θα γίνουν από τον πρωθυπουργό τη Δευτέρα.

Σύμφωνα  λοιπόν με επίσημη ανακοίνωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) , « η συχνότητα των δρομολογίων στις ώρες αιχμής (07.30-17.30) στο τμήμα Αιγάλεω – Δουκίσσης Πλακεντίας θα είναι 4 λεπτά και στο τμήμα Αιγάλεω – Νίκαια θα είναι 8 λεπτά».

Και αν αυτό συμβαίνει στις ώρες αιχμής  , τις υπόλοιπες ώρες από τις 5.30 το πρωί που θα ξεκινάει η λειτουργία του  έως τις 7.30 το πρωί αλλά και μετά τις 5.30 μμ καθημερινά μέχρι τα μεσάνυχτα και τα Σαββατοκύριακα , θα είναι …πολύ μεγαλύτερη η καθυστέρηση-αναμονή .

Ο λόγος που συμβαίνει αυτό  , όπως  πολλές φορές  έχουμε τονίσει , είναι ότι τόσο η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ , όσο και η τωρινή της ΝΔ, δεν έχουν προχωρήσει -ακόμη και τώρα-σε διαγωνισμό απόκτησης επιπλέον συρμών κ.α

Η μεγάλη αυτή – για ώρες αιχμής- καθυστέρηση, ουσιαστικά υπονομεύει τα οφέλη από τη λειτουργία του σημαντικού αυτού έργου .Πολλοί θα είναι εκείνοι που θια επιλέγουν τελικά το ΙΧ ή το ταξί να μετακινηθούν , παρά να περιμένουν από 8 και πλέον λεπτά την  άφιξη του συρμού , συν τον χρόνο που απαιτείται για να μεταβούν στους σταθμούς , να παρκάρουν κά .

Η δυσάρεστη αυτή εξέλιξη  για το επιβατικό, καθιστά υπόλογες και τις  δυοο   Δημοτικές Αρχές  , του  Κορυδαλλού και της Νίκαιας.

Οι οποίες επανειλημμένα έχουμε καταγγείλει ότι τόσο κατά τον τελευταίο χρόνο ( στον Κορυδαλλό με Χουρσαλά-Δημόπουλο) όσο και τα προηγούμενα χρόνια  ( με Κασιμάτη στον Κορυδαλλό), ουδέποτε έθεσαν το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο ή  ενημέρωσαν κάτι σχετικά με το αν ασχολήθηκαν μ΄αυτό.

Έτσι πέρα από την παντελή έλλειψη  και στους δυο δήμους , ολοκληρωμένων κυκλοφοριακών μελετών για την αντιμετώπιση των όποιων επιπτώσεων στον τομέα αυτό από τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ , της μέριμνας  για ύπαρξη χώρων στάθμευσης ακόμη και για το πως θα διαμορφώνονταν οι πλατείες ( που τώρα με «γιορτές» επιχειρούν να εμφανίσουν ως « δικό» τους έργο), σ΄όλα αυτά προστίθεται και η τριτοκοσμική « συχνότητα» των δρομολογίων.

Άραγε  , έστω και εκ των υστέρων ,οι Δημοτικές Αρχές Χουρσαλά και Ιωακειμίδη  θ΄ασχοληθούν ; Θα πιέσουν μεμονωμένα ή μαζί – συντονισμένα για  άμεση λύση, την κυβέρνηση , τον ΟΑΣΑ και την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ;

Οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης στους δυο δήμους, από την πλευρά τους,  θα απαιτήσουν επιτέλους  να έχουν πλήρη ενημέρωση και να διεξαχθεί σχετική συζήτηση στα Δημοτικά τους Συμβούλια για να ληφθούν αποφάσεις και να δρομολογηθούν ενέργειες για όλα τα παραπάνω;

 

                       Η λειτουργία

 

Οι τρεις νέοι σταθμοί εκτιμάται ότι θα εξυπηρετούν ημερησίως 60.000 επιβάτες, αριθμός που θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2022, όταν ολοκληρωθεί η επέκταση έως τον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο» του Πειραιά.

Ο σταθμός της «Αγ. Βαρβάρας» βρίσκεται στην πλατεία Αγίας Ελεούσας, του «Κορυδαλλού» στην πλατεία Ελευθερίας και της «Νίκαιας» στην πλατεία Αγ. Νικολάου.

Όπως προαναφέραμε « ησυχνότητα των δρομολογίων της ΣΤΑΣΥ στις ώρες αιχμής (07.30-17.30) στο τμήμα Αιγάλεω – Δουκίσσης Πλακεντίας θα είναι 4 λεπτά και στο τμήμα Αιγάλεω – Νίκαια θα είναι 8 λεπτά».

Το πρώτο δρομολόγιο, από τον σταθμό Νίκαια, θα ξεκινά στις 05.30 το πρωί και το τελευταίο στις 12.05 το βράδυ. Η απόσταση από τη Νίκαια στο Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 14 λεπτά και από τη Νίκαια στο Αεροδρόμιο σε 55 λεπτά.

Με την επέκταση κατά 4 χιλιόμετρα έως την Νίκαια, η γραμμή 3 του μετρό θα έχει 24 σταθμούς που θα φτάσουν τους 27 το 2022, με την προσθήκη των σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο».

 

 

 
 

About the author

More posts by