Οι αντιδράσεις Δημόπουλου ακύρωσαν τις « σχιζοφρενείς» κυκλοφοριακές αλλαγές  που πρoωθούσε ο Κασιμάτης

 

Νέα  ξεφτίλα για την τραγική σ΄όλα Δημοτική Αρχή Κασιμάτη . Όπως έπραξε με τους καταστροφικούς σχεδιασμούς που προωθούσε για την Πόντου και την Αθήνας  έτσι έκανε στο « συν ένα» και για τις « σχιζοφρενείς» κυκλοφοριακές αλλαγές που προωθούσε να ισχύσουν για την πλατεία Ελευθερίας και την ευρύτερη περιοχή , γράφει στο τελευταίο φύλλο της , η εφημερίδα « ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΕΑ» και προσθέτει:

« Εξαιτίας της δυναμικής κινητοποίησης του υποψηφίου δημάρχου Γιώργου Δημόπουλου και του συνδυασμού του, «Δήμος για Όλους» , ακυρώθηκε και αυτό το καταστροφικό σχέδιο για τον Κορυδαλλό , που επιχείρησε να επιβάλλει.

Ο κ. Δημόπουλος και η παράταξη του , ήταν οι ΜΟΝΟΙ από όλες τις δημοτικές παρατάξεις και τους φερόμενους ως υποψηφίους δημάρχους , που αντέδρασε σθεναρά και με μια μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης των κατοίκων , ακύρωσε τους καταστροφικούς σχεδιασμούς Κασιμάτη.

Ήταν ΜΟΝΟ εκείνοι – ο κ. Δημόπουλος και η παράταξη του- που πριν ένα μόλις χρόνο είχαν εξαναγκάσει τον Κασιμάτη  , με τη δυναμική τους πάλι κινητοποίηση , να ακυρώσει τη μετατροπή της οδού Πόντου σε …λεωφορειόδρομο.

Όπως επίσης  ήταν και οι ΜΟΝΟΙ , που είχαν ξεκάθαρα αντιδράσει στους ερασιτεχνικούς –καταστροφικούς σχεδιασμούς  του Κασιμάτη για την  οδό Αθηνάς .Εξαναγκάζοντας τον τελικά να παραδεχθεί ότι αυτό που τάχα παρουσίαζε ως « μελέτη» δεν ήταν τίποτε άλλο ένα απλό …σκαρίφημα. που κανείς δεν γνωρίζει ακόμη και σήμερα ποιος το είχε κάνει και το οποίο  έδειχνε την άνοδο να είναι από τα αριστερά και την κάθοδο από τα  δεξιά , λες και είμαστε στο …Λονδίνο.

Ένα σχέδιο , που αν εφαρμοζόταν  με όσα προέβλεπε, θα ήταν ταφόπλακα για τον σημαντικότατο αυτό εμπορικό δρόμο , όπως είχαν προειδοποιήσει ο  κ. Δημόπουλος αλλά και οι ίδιοι οι καταστηματάρχες

Στο κενό ο αιφνιδιασμός

Ο  Κασιμάτης και η παράταξη του , άφησαν εσκεμμένα, όπως αποδεικνύεται , να περάσουν άπρακτα  έξι και πλέον  χρόνια από την έναρξη της κατασκευής του ΜΕΤΡΟ .

Όλα αυτά τα χρόνια , καμία συζήτηση δεν έκανε στο Δημοτικό Συμβούλιο , κανένα επίσημο αίτημα δεν έθεσε στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ καμία διαβούλευση , όπως ορίζει ο νόμος , δεν έπραξε.

Και ξαφνικά την παραμονή –κυριολεκτικά-   των Χριστουγέννων ανακοινώνει ότι ξεκινά « διαβούλευση» με καταληκτική ημερομηνία  αρχικά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς ( 31/12/2018) και μετά τις αντιδράσεις την 10η Ιανουαρίου. Δηλαδή σε μια περίοδος  σχεδόν όλο αργίες και Σαββατοκύριακα .  Και το κυριότερο :

Το πόσο «δήθεν»και «μούφα» ήταν αυτή η περιβόητη « διαβούλευση»το επιβεβαίωνε το γεγονός ότι τα έργα ( κυκλοφοριακά κ.α) θα ξεκίναγαν  εκείνη την ημέρα , την 10η Ιανουαρίου. Ημέρα που ακόμη οι πολίτες …θα κατέθεταν προτάσεις ή …ενστάσεις .

Κινητοποίηση

Άμεση και καίρια σ΄όλες αυτές τις μεθοδεύσεις και με τεράστιες αρνητικές επιπτώσεις που θα είχαν για την πόλη , ήταν η αντίδραση του υποψηφίου δημάρχου κ. Δημόπουλου  και της παράταξης του « Δήμος για Όλους».

Ανήμερα – ακόμη- των Χριστουγέννων ξεκίνησαν  να ενημερώνουν τους συμπολίτες τους γειτονιά –γειτονιά και τοιχοκολώντας παντού την ανακοίνωση που εξέδωσαν . Παράλληλα ανακοίνωσαν  πραγματοποίηση εκδήλωσης στις « Πλειάδες».

Μόνο αυτοί απ΄όλες τις παρατάξεις , όπως προαναφέραμε, κατάφεραν να εξαναγκάσουν για πολλοστή φορά τη Δημοτική Αρχή Κασιμάτη , να ανακοινώσει ότι ακυρώνονται και αυτοί οι καταστροφικοί αυτοί σχεδιασμοί.

Η συγκέντρωση

Η αίθουσα « Πλειάδες» του Πνευματικού Κέντρου , όπου πραγματοποιήθηκε η συγκέντρωση  του κ. Δημόπουλου , αποδείχθηκε πολύ μικρή , για να χωρέσει τους εκατοντάδες πολίτες που προσήλθαν .Πολλοί εξ’ αυτών αναγκάστηκαν να παραμείνουν όρθιοι αλλά και εκτός της αιθούσης.

Οι πολίτες αυτοί ήταν κάτοικοι κυρίως από τη Σερρών , τη Ξενοφώντος , την Π. Μελά , την Κρήτης ,την Ψαρών , την Σπετσών , τη Διαμαντίδη , την Ταξιαρχών , την Κιλκίς , την Δημητρακοπούλου κλπ . Και εξοργισμένοι για όσα η διοίκηση Κασιμάτη προωθούσε σε βάρος τους.Ενδεικτικό είναι ότι δεκάδες εξ΄αυτών τοποθετήθηκαν ή έκαναν ερωτήσεις

Δημόπουλος

Από την πλευρά του , ο κ. Δημόπουλος,  κατήγγειλε τις συνέπειες που θα έχουν για την πόλη, η ανικανότητα και η αδιαφορία που επέδειξε η απερχόμενη διοίκηση του τραγικού σ΄όλα δημάρχου, Στ. Κασιμάτη.

Ο κ. Δημόπουλος  επισήμανε με έμφαση τις τεράστιες ευθύνες  που θα βαρύνουν τον Κασιμάτη και όσους τον στηρίζουν, που ούτε καν ζήτησαν να κατασκευαστεί κάποιο πάρκινγκ , ώστε να απορροφεί μέρος των χιλιάδων αυτοκινήτων που καθημερινά θα κατακλύζουν αυτή την περιοχή , με την έναρξη της λειτουργία του ΜΕΤΡΟ.

« Εμείς έχουμε προτείνει και υποδείξει» είπε , « έγκαιρα, που θα μπορούσαν να κατασκευαστούν : Στην τεράστια έκταση μπροστά από το δημαρχείο αλλά και εκεί που είναι το υπαίθριο γκαράζ του δήμου , στη Γρηγορίου Λαμπράκη. Δυστυχώς όμως , εισπράξαμε ειρωνίες και αρνήσεις από την τραγική  αυτή διοίκηση».

Επίσης πρόσθεσε ότι « η διοίκηση Κασιμάτη δεν διεκδίκησε κανένα αντισταθμιστικό όφελος από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ , αντίθετα με ότι έχουν κάνει όλοι οι άλλοι δήμοι. Ούτε καν μια μελέτη και έργα για την ανάπλαση των γειτονιών του κέντρου , γύρω από το ΜΕΤΡΟ ( φωτισμός , πεζοδρόμια , πράσινο κα ).

Ιδιαίτερη αίσθηση για την ανευθυνότητα  της διοίκησης Κασιμάτη , προκάλεσε η αναφορά του κ. Δημόπουλου , ότι λίγους μήνες πριν τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ , η διοίκηση Κασιμάτη , δεν έχει καν ενδιαφερθεί για τη « διαχείριση» των 20.000 και πλέον επιβατών που θα καταφθάνουν στο κέντρο του Κορυδαλλού απ΄όλη τη Β΄Πειραιά .Σήμερα που μιλάμε ο δήμος  συνεχίζει να αδιαφορεί  για το ποιες λεωφορειακές γραμμές θα υπάρχουν . Ακόμη και για την απόκτηση  mini-bus, που μετέφεραν επιβάτες από το Σχιστό , τον Άνω Κορυδαλλό , τα Κανάρια, τον Ταξιάρχη , ώστε να μην είναι υποχρεωμένοι οι συμπολίτες μας  αυτών των περιοχών να παίρνουν το αυτοκίνητο τους , για να φθάσουν στον σταθμό του ΜΕΤΡΟ».

Ο κ. Δημόπουλος στην ομιλία του , παρουσιάζοντας όλο τον χάρτη με τις κυκλοφοριακές αλλαγές  της διοίκησης Κασιμάτη , υπογράμμισε τις συνέπειες που θα υπήρχαν .

Το σχέδιο

Το σχέδιο προέβλεπε τη μόνιμη μετατροπή της Σερρών σε κάθοδο , λεωφορειόδρομο και οδού διέλευσης όλων των βαρέων αυτοκινήτων που από την Ταξιαρχών ή τη Γρηγορίου Λαμπράκη είχαν κατεύθυνση  προς την οδό Αθηνάς. Όλος αυτό ο όγκος οχημάτων στην πλ. Μέμου θα διοχετευόταν μέσω Ξενοφώντος στην Αθηνάς ,όπου στη διασταύρωση τους , θα υπήρχε φανάρι , με όποιες συνέπειες θα είχε εξαιτίας των ανασχέσεων στην κυκλοφοριακή ροή της οδού Αθηνάς που θα προκαλούσε. Τόσο στην οδό Σερρών όσο και στη Ξενοφώντος ,θα καταργούνταν εκατοντάδες θέσεις στάθμευσης ΙΧ . Ενώ  λόγω της μεγάλης διέλευσης οχημάτων τεράστιοι θα ήταν οι κίνδυνοι για την ασφάλεια των περιοίκων και  τεράστια η υποβάθμιση της ποιότητας ζωής τους.

Όλα αυτά ισχύουν και για όλους τους κατοίκους του  υπολοίπου τμήματος της Ξενοφώντος από την Αθηνάς έως την Ατταλείας .Κι αυτό διότι θα ήταν ο μοναδικός δρόμος που θα μπορούσε να ακολουθήσει κάποιος  με το αυτοκίνητο του , αν βρισκόταν στην οδό Αθηνάς ή στην Ταξιαρχών.

Αυτό θα συνέβαινε γιατί ο καταστροφικός σχεδιασμός που προωθούσε η διοίκηση Κασιμάτη , άλλαζε την κυκλοφοριακή κατεύθυνση στην οδό Διαμαντίδη ( Τζουμαγιάς) . Συγκεκριμένα γινόταν μονόδρομος  και αποκλειστικά με ροή από τη Νίκαια . Ενώ σήμερα είναι  διπλής κατευθύνσεως και από την πλατεία Ελευθερίας μέχρι τη Σουρή έχει κατεύθυνση προς  της Νίκαια .Τώρα θα γινόταν το αντίστροφο . Με αποτέλεσμα κάποιο όχημα που κινείται από την Ταξιαρχών προς τη Νίκαια θα ήταν αναγκασμένο να ακολουθήσει πλέον τη διαδρομή πλ Ελευθερίας – μικρή Ταξιαρχών – Ξενοφώντος- Φιλαδελφείας , αφού από τη Σουρή στη Διαμαντίδη δεν θα μπορούσε πλέον να στρίψει αριστερά.

Το πιο εξωφρενικό απ΄όλα ήταν όσα προέβλεπε ο σχεδιασμός να συμβούν επί της πλατείας. Στο πάνω μέρος θα γινόταν τάχα  « ήπιας κυκλοφορίας» αλλά με …ελεύθερη διέλευση οχημάτων και υποχρεωτική ροή ΜΟΝΟ προς την …μικρή Ταξιαρχών .

Και αυτό διότι στο κάτω μέρος της πλατείας όπου είναι η στάση των λεωφορείων θα γινόταν με κατεύθυνση και αυτή προς τη…μικρή Ταξιαρχών . Συγκεκριμένα  στη γωνία Αθηνάς και πλ. Ελευθερίας ( cosmote) θα υπήρχε φανάρι , όπου θα επέτρεπε την κίνηση δεξιά ( αντίθετα με τη σημερινή ροή) προς μικρή Ταξιαρχών . Επίσης θα επέτρεπε και την άνοδο μέχρι την Δημητρακοπούλου, όπως και σήμερα.

Όμως , σύμφωνα με τον « σχιζοφρενή αυτό σχεδιασμό» κάποιο όχημα κινούμενο από την Ταξιαρχών θα μπορούσε πλέον όταν έφτανε στην πλατεία να  στρίψει αριστερά και να κινηθεί παράλληλα μ΄αυτήν προς Αθηνάς ή να στρίψει αριστερά στη Δημητρακοπούλου . Με  το όποιο κομφούζιο  θα δημιουργούσε εκεί , αφού θα έστριβαν επίσης- όπως συμβαίνει τώρα ,  τα οχήματα τα προερχόμενα από την Αθηνάς. Τα οχήματα από την Ταξιαρχών  που θα έστριβαν αριστερά , όπως προείπαμε , όταν θα έφθαναν στην cosmote  θα μπορούσαν ή να κατευθυνθούν προς Αθηνάς ή να κάνουν δεξιά προς μικρή Ταξιαρχών . Αντιλαμβάνεται κανείς πολύ εύκολα , τι θα συνέβαινε εκεί όπου μάλιστα είναι και η έξοδος του ΜΕΤΡΟ . Ένα μόνιμο τεράστιο κυκλοφοριακό κομφούζιο . Για όλα αυτά , ο δρόμος στην πλ. Ελευθερίας  μπροστά από την cosmote θα μετατρεπόταν σε …διπλής κατευθύνσεως μικραίνοντας ακόμη περισσότερο την πλατεία και τα πεζοδρόμια.

Τέλος , το σχέδιο αυτό προέβλεπε τα οχήματα που θα έρχονταν από τη Γρηγορίου Λαμπράκη , στη διασταύρωση με την Υψηλάντη θα συνέβαιναν τα εξής :

Λεωφορεία , βαρέα οχήματα αλλά και όσα είχαν κατεύθυνση προς οδό Αθηνάς – Πειραιά , υποχρεωτικά θα έστριβαν αριστερά και στη  Σερρών δεξιά , για να φθάσουν στην πλατεία Μέμου και από κεί μέσω  Ξενοφώντος στην Αθηνάς .Τα υπόλοιπα οχήματα που θα κατευθύνονταν προς την πλ. Ελευθερίας , υποχρεωτικά θα έστριβαν  δεξιά είτε στη Διαμαντίδη , είτε στη μικρή Ταξιαρχών».

 
 

About the author

More posts by