3 νέα εργαστήρια πληροφορικής σε σχολεία του Κερατσινίου

Τα τρία σύγχρονα εργαστήρια πληροφορικής, σε τρία Δημοτικά Σχολεία της πόλης της επισκέφτηκε αντιπροσωπεία της Δημοτικής Αρχής με επικεφαλής τον δήμαρχο Κερατσινίου- Δραπετσώνας Χρήστο Βρεττάκο.

Ο Δήμος προχώρησε στην αρχή του έτους στην αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών για άλλα τρία σχολεία, ενισχύοντας περαιτέρω την υλικοτεχνική υποδομή τους.
Συγκεκριμένα, ο δήμαρχος της πόλης βρέθηκε στο 9ο Δημοτικό Κερατσινίου και το 20ο Δημοτικό Κερατσινίου, τα οποία μέχρι τώρα δε διέθεταν αντίστοιχα εργαστήρια για το μάθημα της πληροφορικής και στο υπό κατασκευή τμήμα Πληροφορικής του 11ου Δημοτικού Κερατσινίου. Ο ίδιος και η αντιπροσωπεία της Δημοτικής Αρχής είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.

Από την πλευρά του ο Χρ. Βρεττάκος υπογράμμισε ότι «από εδώ και στο εξής, οι μαθητές και οι μαθήτριες των σχολείων της πόλης θα έχουν την καλύτερη δυνατή πρόσβαση στον κόσμο των ηλεκτρονικών υπολογιστών». Ταυτόχρονα τόνισε ότι «η Δημοτική Αρχή συνεχίζει να ενισχύει και να συμβάλλει, με όλους τους τρόπους και τις δυνάμεις της τα σχολεία της περιοχής, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, που αποτελούν το όραμα, την ελπίδα και το μέλλον του τόπου».

Από το 2016 έχουν εγκατασταθεί στις σχολικές μονάδες, συνολικά έξι εργαστήρια Πληροφορικής, μέσω της έκτακτης επιχορήγησης του Δήμου προς την Σχολική Επιτροπή. Στo πλαίσιο της ενίσχυσης και της στήριξης των κτηριακών υποδομών, μόνο το 2017 έχουν διατεθεί περί τις 200.000 ευρώ και από τις δύο σχολικές επιτροπές για συντηρήσεις, επισκευές, αναβαθμίσεις, προμήθεια εξοπλισμών των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου μας, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι εργολαβίες μέσω ΣΑΤΑ, οι οποίες έως σήμερα ανέρχονται στα 2.500.000 ευρώ.

Με καθημερινούς εντατικούς ρυθμούς οι υπηρεσίες του Δήμου, κάνουν προσπάθεια για να αντιμετωπιστούν τα σοβαρά διαχρονικά προβλήματα, λόγω της εγκατάλειψης και αδιαφορίας των κτηρίων κατά τα προηγούμενα χρόνια.

 
 

About the author

More posts by