Τότε πολέμιοι …

to k;entro tou peiraia tif

Οι μονοδρομήσεις κεντρικών λεωφόρων στον Πειραιά , έχει τη  …δική του ιστορία . Τις οραματίστηκε και προώθησε από τον πρώτο χρόνο της θητείας της , η τότε Δημοτική Αρχή Φασούλα, μ΄αφορμή πρωτίστως  τα εντονότατα κυκλοφοριακά προβλήματα κατά μήκος της Πειραικής και τη Γρηγορίου Λαμπράκη.

Οι αντιδράσεις όμως της τότε αντιπολίτευσης με πρωτοστατούντα κορυφαία στελέχη της σημερινής Δημοτικής Αρχής Μιχαλολιάκου, που συνοδεύτηκαν από προσφυγές στην κρατική Περιφέρεια και άλλες μεθοδεύσεις μπλόκαραν το έργο .

Έτσι πέρασε άκαρπή η τετραετία , έφυγε ο Φασούλας και ήλθε ο «γαλάζιος» Βασίλης Μιχαλολιάκος . Ο οποίος τι έκανε ;

 

    … σήμερα υποστηρικτές

 

Μετά – φυσικά – τη νίκη του στις εκλογές , ανακοίνωσε ότι …συμφωνεί με τις μονοδρομήσεις και θα τις προωθήσει.

Και τα στελέχη του , που πριν αντιδρούσαν , ψήφιζαν και τάσσονταν τώρα υπέρ.

…Έτσι πέρασαν άλλα δυο χρόνια και ακόμη ο Πειραιάς να λύσει το κυκλοφοριακό «Γολγοθά» που υφίστανται οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες του .

Ο ίδιος ο Δήμαρχος , Βασίλης Μιχαλολιάκος , μιλώντας πρόσφατα σε ραδιοφωνική εκπομπή έκανε λόγο

για «κυκλοφοριακή ασφυξία» και για «λύτρωσή» του ,με τις μονοδρομήσεις.

Ώστε έτσι κ. Μιχαλολιάκο ; Και με τα στελέχη σου , που υπονόμευσαν επί χρόνια το έργο , «ούτε γάτα και ζημιά ;Προφανώς . Εξάλλου μήπως μένουν στον Πειραιά ; Στα « αριστοκρατικά» παραλιακά προάστια άλλων Δήμων διαμένουν.

Λεωφορειόδρομος η …Τσαμαδού

Και για την …ιστορία , στο νέο σχεδιασμό που επεξεργάστηκε η Δημοτική Αρχή Μιχαλολιάκου , προβλέπεται η μετατροπή της Τσαμαδού σε …λεωφορειόδρομο.

«Τα λεωφορεία, είπε ,  θα περνούν κυρίως από την Τσαμαδού» ενώ προανήγγειλε την κατάργηση πολλών λεωφορειογραμμών  .