Βάζουν από το « παράθυρο»  ιδιώτες πάλι στο « Σινε- Παράδεισο» , μέσω της « Αναπτυξιακής»;

Υπέγραψαν  ο δήμος Κορυδαλλού και η « θυγατρική» του ,ο « Αναπτυξιακός Οργανισμός  Μονοπρόσωπη Ανώνυμη  Εταιρία», σύμβαση παραχώρησης  του « Σινε Παράδεισος» από τον πρώτο στο δεύτερο φορέα.

Στη  σύμβαση ωστόσο αφήνεται ορθάνοιχτη μια τεράστια « μπαλκονόπορτα» για την ανάμειξη και πάλι ιδιωτών – παρά τις γνωστές περιπέτειες του παρελθόντος.

Συγκεκριμένα στο άρθρο 12 με τίτλο «ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ» αναφέρονται χαρακτηριστικά , μεταξύ άλλων:

« Ο ΑΟΔΚ, για την υλοποίηση της παρούσας Σύμβασης μπορεί να χρησιμοποιήσει υπεργολάβους και συνεργαζόμενες τρίτες εταιρείες για το κατά περίπτωση τμήμα των αναλαμβανομένων υποχρεώσεών της, …»

« Ο Δήμος Κορυδαλλού δικαιούται να ζητήσει από τον ΑΟΔΚ την αντικατάσταση υπεργολάβου και κάθε άλλου προσώπου εμπλεκομένου στην εκτέλεση της διαχείρισης της εκμετάλλευσης του κινηματογράφου …»

Ολόκληρη η Σύμβαση παραχώρησης, έχει ως εξής:

ΑΡΘΡΟ 1 – ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ:

Ο δημοτικός κινηματογράφος της πόλης του Κορυδαλλού εγκαινιάσθηκε το 1989 δια χειρός του μεγάλου σκηνοθέτη Τζουζέπε Τορνατόρε- του δημιουργού του ομώνυμου βραβευμένου με Όσκαρ φιλμ- από τη δημοτική αρχή με πρωτοβουλία της Κινηματογραφικής Λέσχης Κορυδαλλού. Το αρχικό κτίριο του Σινέ Παράδεισος κατασκευάστηκε το 1989 από τις δημοτικές αρχές με την εθελοντική συμμετοχή των μελών της κινηματογραφικής Λέσχης της πόλης και από το 2007 ανακαινίστηκε πλήρως από το Δήμο Κορυδαλλού, φιλοξενώντας φεστιβάλ ταινιών, αφιερώματα, ημερίδες, εκπαιδευτικές προβολές, εκθέσεις, συναυλίες και θεατρικές παραστάσεις. Ειδικές εκδηλώσεις της Κινηματογραφικής Λέσχης Κορυδαλλού με τον Θεόδωρο Αγγελόπουλο, τον Παντελή Βούλγαρη, τον Κώστα Γαβρά, τον Μιχάλη Κακογιάννη, το Νίκο Κούνδουρο, την Ειρήνη Παππά, την Τόνια Μαρκετάκη, το Νικόλα Πιοβάνι, τον Μίμη Πλέσσα, τον Στέλιο Τατασόπουλο, την Ταινιοθήκη της Ελλάδας, των πρωταγωνιστών του ελληνικού κινηματογράφου και πολλών άλλων προσωπικοτήτων της 7ης τέχνης έδωσαν την ευκαιρία σε γενιές φίλων του κινηματογράφου να ψυχαγωγηθούν, να γνωρίσουν και να αγαπήσουν το σινεμά και να έρθουν σε επαφή με εξαίσια δείγματα της έβδομης τέχνης.

Ο «Σινέ Παράδεισος» αποτελεί μέλος του Διεθνούς Δικτύου για την προώθηση του ευρωπαϊκού κινηματογράφου των Europa Cinemas από το 1993. Για το έργο του σε σχέση με το νεανικό κοινό, ο «Σινέ Παράδεισος» και ο Δήμος Κορυδαλλού το 2015 βραβεύθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από το θεσμό των Europa Cinemas με το Young Audience Award ανάμεσα σε 2350 αίθουσες από όλη την Ευρώπη. Δυστυχώς, ο«Σινέ Παράδεισος» παρέμενε κλειστός σε μια εποχή που ο Πολιτισμός είναι αναγκαίος περισσότερο από ποτέ.

Ο Δήμος Κορυδαλλού στην κυριότητα του οποίου ανήκει ο «Σινέ Παράδεισος», τον περασμένο Μάρτιου του 2024 με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου παραχώρησε στον ΑΟΔΚ τη χρήση του καλοκαιρινού «Σινέ Παράδεισος» πιλοτικά, προκειμένου ο τελευταίος να φροντίσει αφενός για την νόμιμη άμεση επαναλειτουργία του και αφετέρου προκειμένου να διαχειριστεί την καθημερινή λειτουργία του και να αποτυπωθεί η βιωσιμότητα του εγχειρήματος. Κατόπιν των συντονισμένων ενεργειών του ΑΟΔΚ ο εν λόγω –με περιορισμένη λειτουργία τα τελευταία χρόνο μόνο το θέρος του 2023- δημοτικός κινηματογράφος επισκευάστηκε και αναβαθμίστηκε, έλαβε κανονικά άδεια λειτουργίας ικανοποιώντας πλήρως τις απαιτήσεις των αρμόδιων αρχών και εν τέλει ξεκίνησε την ομαλή του λειτουργία τον Ιούνιο του έτους 2024.

Το εγχείρημα κρίθηκε άκρως ικανοποιητικό, καθότι πέρα από τα προφανή οφέλη της επαναλειτουργίας του Δημοτικού Κινηματογράφου στις κοινωνικές και πολιτιστικές πτυχές των παρεχόμενων δημοτικών υπηρεσιών, η ορθολογική διαχείριση και εκμετάλλευση του ΑΟΔΚ συνοδεύτηκε με την κερδοφορία του εγχειρήματος για την ανωτέρω περίοδο. ΟΑΟΔΚ αποτελεί μια σύγχρονη εταιρία λειτουργίας και διαχείρισης δημοτικών υπηρεσιών, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί αναπτυξιακό οργανισμό ΟΤΑ με κύριο σκοπό την εξυπηρέτηση των αναπτυξιακών και πολιτιστικών αρμοδιοτήτων του Δήμου Κορυδαλλού.

Ο ΑΟΔΚ, στο πλαίσιο των εν λόγω επιδιώξεων του Δήμου Κορυδαλλού και των τεχνικών λύσεων και διαχειριστικών εμπειριών που έχει αναπτύξει από την πιλοτική επαναλειτουργία, αναβάθμιση και φυσική συντήρηση του δημοτικού ως άνω κινηματογράφου και κυρίως από την καθημερινή διαχειριστική διοίκηση της εκμετάλλευσής του και επιμέλεια της λειτουργίας του, συγκεντρώνει όλα τα εχέγγυα εκείνα που απαιτούνται (οικονομικά συμφέρουσας, τεχνικής εμπειρίας, λειτουργικά άρτιας επιμέλειας και διαχειριστικά αποτελεσματικής εξυπηρέτησης) να αξιοποιήσει λειτουργικά και να διαχειριστεί την εκμετάλλευσή του ως δημοτικού κινηματογράφου για λογαριασμό του Δήμου Κορυδαλλού.

Ο ΑΟΔΚ, εν κατακλείδι, αποτελεί δια της επιτυχημένης εμπειρίας του από το φετινό καλοκαίρι, της γνώσης, της επιτυχούς μέχρι τώρα διαχείρισης του δημοτικού ως άνω κινηματογράφου, της αμεσότητας ανταπόκρισης στα αιτήματα, της καθημερινής στενής εποπτείας και της ακριβείας στην απόδοση λύσης, την πλεονεκτικότερη και αποδοτικότερη επιλογή για τον Δήμο Κορυδαλλού σε ότι αφορά στην αξιοποίηση, αναβάθμιση, ψηφιακή σύγκληση και συντήρηση του ως άνω δημοτικού κινηματογράφου.

Πάντοτε με κοινωνική ευαισθησία και στο πνεύμα της εποχής και της οικονομικής ύφεσης, ο Δήμος του Κορυδαλλού, ο «Σινέ Παράδεισος» και ο ΑΟΔΚ προκειμένου να συνεχίζουν το πολυδιάστατο πρόγραμμα πολιτιστικών δραστηριοτήτων τους έχοντας ως προτεραιότητα τη διευκόλυνση και τη συμμετοχή όλων των πολιτών, υπενθυμίζοντας πως ο πολιτισμός αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα και δημόσιο αγαθό της κοινωνίας μας, με την παρούσα Σύμβαση σκοπό έχουν αφενός μετά την επαναλειτουργία του θερινού κινηματογράφου να επαναλειτουργήσει και ο χειμερινός κινηματογράφος και αφετέρου να εκσυγχρονιστεί όλο το κτήριο σε ένα ολοκληρωμένο συγκρότημα χειμερινής και καλοκαιρινής αίθουσας προβολών, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς, στις τρέχουσες οικονομικές συγκυρίες και στην ανανέωση του εξοπλισμού ηλεκτρονικής καταγραφής κ.λ.π, με την παράλληλη διαχείριση των υπηρεσιών λειτουργίας του έναντι ενός εξορθολογισμένου τιμήματος, για τους χρήστες αυτού.

Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή της νέας διαχειριστικής αντίληψης θα είναι παράλληλος με την παροχή πολιτιστικών υπηρεσιών προς τους πολίτες προκειμένου: αφενός μεν να μην εμποδίζεται η παραγωγή οφέλους από το εγχείρημα για τα συμβαλλόμενα μέρη, αφετέρου, δε, να δοκιμάζονται στην πράξη οι προτάσεις του ΑΟΔΚ και να παράγονται άμεσα αποτελέσματα.

ΑΡΘΡΟ 2. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

2.1. Ο Δήμος Κορυδαλλού θα παραχωρήσει τη χρήση του Δημοτικού Κινηματογράφου «Σινέ Παράδεισος», που περιλαμβάνει

α) κεντρική χειμερινή αίθουσα με εξώστη και θεατρική σκηνή χωρητικότητας 310 ατόμων, εξοπλισμένη με τεχνολογία εικόνας και ήχου νέας γενιάς που φιλοξενεί κινηματογραφικές προβολές, εκδηλώσεις πολιτισμού, σεμινάρια, θεατρικές – μουσικές παραστάσεις,

β) Χειμερινή αίθουσα ειδικών προβολών χωρητικότητας 30 ατόμων, που φιλοξενεί ειδικές κινηματογραφικές προβολές, παρουσιάσεις και στοχευμένες εκδηλώσεις, ενώ διαθέτει και οργανωμένο κυλικείο στο ισόγειο και

γ) Θερινή αίθουσα χωρητικότητας 200 ατόμων στο loft του κτιρίου με μπαρ, ενώ θα παραχωρήσει και την λειτουργική διαχείριση των υπηρεσιών στον ΑΟΔΚ.

2.2. Ο Δήμος Κορυδαλλού υποχρεούται να συμπράξει με τον ΑΟΔΚ για την έκδοση των απαιτουμένων αδειοδοτήσεων ή/και την ανανέωση των υπαρχουσών, σύμφωνα με το οικείο θεσμικό πλαίσιο

2.3. Ο Δήμος Κορυδαλλού υποχρεούται να καλύπτει τις δαπάνες αποκατάστασης ζημιών και βλαβών του ακινήτου του δημοτικού κινηματογράφου σε σχέση με την τοιχοποιία, τις υποδομές και τα κατασκευαστικά του χαρακτηριστικά, και τον απαραίτητο εξοπλισμό που συνδέεται με τη νόμιμη και ασφαλή λειτουργία του.

2.4. Ο Δήμος Κορυδαλλού δύναται να συγκροτήσει με απόφαση Δημάρχου μια επιτροπή αποτελούμενη από εκπροσώπους του ΑΟΔΚ και του Δήμου η οποία θα μελετά και θα επεξεργάζεται τις προτάσεις και τα οικονομικά αποτελέσματα της σύμβασης ανά τρεις (3) μήνες.

ΑΡΘΡΟ 3. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

Στο Δήμο Κορυδαλλού θα αποδίδεται από τον ΑΟΔΚ, μετά την αφαίρεση των εξόδων συντήρησης και αποκατάστασης των υποδομών, το ποσοστό 80% (ογδόντα τοις εκατό) επί των μηνιαίων εσόδων, όπως ειδικότερα περιγράφεται κατωτέρω (άρθρο 7).

ΑΡΘΡΟ 4. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΟΔΚ

4.1. Ο ΑΟΔΚ υποχρεούται να οργανώσει και να αξιοποιήσει και διαχειριστεί πλήρως τις λειτουργικές υπηρεσίες του Δημοτικού Κινηματογράφου.

4.2. Ο ΑΟΔΚ, με την σύμπραξη του Δήμου, υποχρεούται να επιμεληθεί για την έκδοση των απαιτούμενων αδειοδοτήσεων ή/και την ανανέωση των υπαρχουσών, σύμφωνα με το οικείο θεσμικό πλαίσιο και να αναλάβει, επίσης, τη συντήρηση και τον καθαρισμό των χώρων του Δημοτικού Κινηματογράφου.

4.3. Ο ΑΟΔΚ δύναται να καθορίζει το τιμολόγιο των παρεχόμενων υπηρεσιών, σύμφωνα με τους κανόνες της αγοράς και κατόπιν σχετικής διαβούλευσης με το Δήμο Κορυδαλλού.

4.4. Ο ΑΟΔΚ υποχρεούται να συντάξει και να υποβάλλει προτάσεις αναφορικά με μελέτη και υλοποίηση εναλλακτικών, ή νέων μεθόδων εφαρμογής του πλάνου δράσης της, σε σχέση με την εξυπηρέτηση του πολίτη και την ανάγκη.

ΑΡΘΡΟ 5. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΟΔΚ

5.1. Ο ΑΟΔΚ θα παρακρατά ποσοστό του 20% (είκοσι τοις εκατό) επί των εσόδων, όπως ειδικότερα περιγράφεται κατωτέρω (άρθρο 7).

5.2. Ο ΑΟΔΚ υποχρεούται ανά εξάμηνο να τεκμηριώνει τα έσοδα από κάθε είδους πηγή και να υποβάλει τα πλήρη παραστατικά δαπανών των εξόδων, καθώς και τυχόν παρατηρήσεις που πιθανόν έχει καταγράψει ως προς την πρόοδο της σύμβασης. Μετά την παραλαβή αυτών από την αρμόδια Υπηρεσία που θα έχει οριστεί από το Δήμο Κορυδαλλού βεβαιώνεται κατά τα προβλεπόμενα από το νόμο η παροχή των υπηρεσιών από τον ΑΟΔΚ στο Δήμο Κορυδαλλού.

ΑΡΘΡΟ 6. ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ:

Η παρούσα Σύμβαση είναι πλήρως αυτοχρηματοδοτούμενη από τα έσοδα που παράγονται από την επιτυχή και πλήρη αξιοποίηση των υπηρεσιών του ως άνω Δημοτικού Κινηματογράφου.

Το κόστος και οι δαπάνες λειτουργίας και αξιοποίησης της διαχείρισης των υπηρεσιών του ως άνω κινηματογράφου, όπως εμφαίνονται κατωτέρω στον προϋπολογισμό, αυτοχρηματοδοτείται και θα συνεχίζει να αυτοχρηματοδοτείται και να καλύπτεται από τα έσοδα από τη λειτουργία αυτού. Η απρόσκοπτη λειτουργία του δημοτικού κινηματογράφου, η εξορθολογική διαχείριση της εκμετάλλευσής του από τον ΑΟΔΚ, η ένταξη νέων τεχνολογιών και τα νέα μέσα διάθεσης εισιτηρίων κλπ αποτελούν τα αναγκαία εχέγγυα της κερδοφορίας του κινηματογράφου και του ανταποδοτικού του χαρακτήρα ακόμα και μετά την κάλυψη του αναγκαίου κόστους διαχείρισης και των ανελαστικών δαπανών.

ΑΡΘΡΟ 7. ΠΟΡΟΙ-ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ:

Τα προσδοκόμενα έσοδα καθώς και το κόστος (δαπάνες) αξιοποίησης της διαχείρισης των υπηρεσιών του δημοτικού κινηματογράφου από τον ΑΟΔΚ, όπως προαναφέρθηκε, των απαιτούμενων εργασιών και των παραχωρούμενων υπηρεσιών διαχείρισης της λειτουργίας και αξιοποίησης του δημοτικού κινηματογράφου, εμφαίνονται κατά προϋπολογισμό στο: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ A.ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ – ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΕΣΟΔΩΝ/ΕΞΟΔΩΝ

Η παρούσα Σύμβαση θα αυτοχρηματοδοτηθεί και θα καλυφθεί από τα προσδοκόμενα έσοδα από τα καταβαλλόμενα αντίτιμα εισιτηρίων και τα λοιπά έσοδα από άλλες πηγές (διαφήμιση, εκδηλώσεις) καθ’ όλη την διάρκειά της.(Επισυνάπτεται ο ως άνω Πίνακας Προϋπολογισμού Αξιοποίησης, ως ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α, τα οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσης.).

Ο ως άνω πίνακας Προϋπολογισμού δύναται να αναθεωρηθεί και προσαρμοσθεί σε επιβεβλημένες ανάγκες και ανάλογα τις συνθήκες της αγοράς. Σε ουδεμία περίπτωση η όποια αναθεώρηση του πίνακα κόστους θα δύναται να προκαλέσει υπέρβαση, στο συνολικό προϋπολογισθέν ποσό Εξόδων της Σύμβασης κατά ποσοστό του μέσου ετήσιου επίσημου πληθωρισμού πλέον 2 ποσοστιαίων μονάδων, ήτοι ο κατ΄ έτος προϋπολογισμός εξόδων μπορεί να είναι μικρότερος ή μεγαλύτερος του ως άνω αναφερόμενου ετησίου ποσού και εξαρτάται από την πορεία υλοποίησης της διαχείρισης έργου και των έργων υποδομής, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να υπερβεί το μέγιστο του γινομένου των κατ΄ έτος δαπανών επί τα έτη ισχύος της Σύμβασης πλέον του μέσου ετήσιου επίσημου πληθωρισμού συν 2 ποσοστιαίων μονάδων.

Από τον προϋπολογισμό Εσόδων, που περιγράφεται στον Παράρτημα Α΄, ποσοστό είκοσι επί τοις εκατό (20%) επί του συνόλου των εσόδων θα παρακρατείται από τον ΑΟΔΚ, ανά εξάμηνο, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό των ογδόντα τοις εκατό (80%) επί των εσόδων αυτών θα αποδίδεται στο Δήμο Κορυδαλλού μετά την αφαίρεση των Εξόδων της περιόδου αυτή, όπως αυτά αναφέρονται ειδικότερα επίσης στο ως άνω Παράρτημα. Τα ποσοστά αυτά θα τεκμηριώνονται και θα εκκαθαρίζονται οριστικώς με την υποβολή πεπραγμένων από τονΑΟΔΚ στο πρώτο δεκαπενθήμερο του επομένου της εκκαθάρισης εξαμήνου.

Στο τέλος κάθε έτους υλοποίησης της Σύμβασης θα διενεργείται τελική εκκαθάριση μεταξύ των συμβαλλομένων. Το συνολικό προϋπολογιζόμενο ποσό της Σύμβασης ανέρχεται για την 3ετία στο ποσό του ενός εκατομμυρίου ογδόντα τεσσάρων χιλιάδων εξήντα τεσσάρων ευρώ και πενήντα ενός λεπτών (1.084.064,51€) μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ που είναι το γινόμενο των κατ΄ έτος εσόδων επί τα έτη ισχύος της Σύμβασης. Η τεκμηρίωση του ως άνω προϋπολογισμού εμφαίνεται στο Παράρτημα Α΄.

ΑΡΘΡΟ 8. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης είναι τρία (3) έτη. Η παρούσα σύμβαση μπορεί να λυθεί οποτεδήποτε εντός των τριών (3) ετών, μετά από συναίνεση των δυο μερών αζημίως.

Η παρούσα Σύμβαση µπορεί να παραταθεί άνευ οικονομικού αντικειμένου µε συμφωνία των συμβαλλομένων µετά από απόφαση των καταστατικών τους οργάνων, και προ της παρόδου του συμβατικού χρόνου στην περίπτωση που αυτό απαιτηθεί για την ολοκλήρωση της υλοποίησης του αντικειμένου αυτής και υπό τη ρητή προϋπόθεση ότι δεν έχει αναλωθεί -για οποιονδήποτε λόγο- ο ως άνω αναφερόμενος συνολικός προϋπολογισμός.

ΑΡΘΡΟ 9. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ:

Ο Δήμος Κορυδαλλού δικαιούται να καταγγείλει την Σύμβαση, αζημίως για αυτόν, σε οποιαδήποτε από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

(α) Ο ΑΟΔΚ παραβιάζει και δεν θεραπεύει τις υποχρεώσεις της.

(β) Ο ΑΟΔΚ πτωχεύσει, τεθεί υπό αναγκαστική διαχείριση ή εκκαθάριση, λυθεί ή ανακληθεί η άδεια λειτουργίας της ή γίνουν πράξεις αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της, στο σύνολο ή σε σημαντικό μέρος των περιουσιακών της στοιχείων,

(γ) Σε περίπτωση που εκδοθεί τελεσίδικη απόφαση κατά του ΑΟΔΚ για αδίκημα σχετικό με την άσκηση του επαγγέλματός της.

(δ) για λόγους δημοσίου συμφέροντος.

Τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται από την κοινοποίηση στον ΑΟΔΚ της εκ μέρους του Δήμου Κορυδαλλού καταγγελίας.

Κατ’ εξαίρεση, ο Δήμος Κορυδαλλού δύναται, κατ’ ενάσκηση διακριτικής της ευχέρειας, για όσες από τις περιπτώσεις καταγγελίας είναι αυτό δυνατό, να τάξει εύλογη (κατ’ αυτόν) προθεσμία θεραπείας της παράβασης, οπότε τα αποτελέσματα της καταγγελίας επέρχονται αυτόματα με την πάροδο της ταχθείσας προθεσμίας, εκτός εάν ο Δήμος Κορυδαλλού γνωστοποιήσει εγγράφως προς τον ΑΟΔΚ ότι θεωρεί την παράβαση θεραπευθείσα. Μετά την καταγγελία ο ΑΟΔΚ υποχρεούται:

(α) να απόσχει από τη διενέργεια οποιασδήποτε εργασίας, έργου, παροχής υπηρεσιών ή εκτέλεσης υποχρεώσεώς του που πηγάζει από την παρούσα Σύμβαση,

(β) να παραδώσει, σε χρόνο που θα προσδιορίσει ο Δήμος Κορυδαλλού, όποιο έργο, εργασία ή προϊόν (ολοκληρωμένο ή μη) έχει εκπονήσει ή έχει στην κατοχή της, καθώς και τα πάσης φύσεως υποστηρικτικά έγγραφα και μέσα (μαγνητικά ή μη) και να μεριμνήσει όπως οι υπεργολάβοι και συνεργάτες της πράξουν το ίδιο,

(γ) να παραδώσει αμελλητί στον Δήμο Κορυδαλλού κάθε εξοπλισμό, υλικά ή άλλα αγαθά που αφορούν άμεσα ή έμμεσα τη διαχείριση και βρίσκονται στην κατοχή της, εγγυώμενη ότι οι υπεργολάβοι και συνεργάτες της θα πράξουν το ίδιο.

ΑΡΘΡΟ 10. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Κανένα από τα συμβαλλόμενα μέρη δεν θα ευθύνεται έναντι του άλλου για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή μη εκπλήρωση των απορρεουσών από την παρούσα σύμβαση υποχρεώσεών του, οφειλόμενη σε οποιαδήποτε αιτία ή αιτίες κείμενη πέραν της ευλόγως νοούμενης σφαίρας επιρροής του.

Ως αιτίες κείμενες πέραν της σφαίρας επιρροής του συμβαλλομένου μέρους νοούνται μόνον περιστατικά και καταστάσεις που δεν θα μπορούσαν να προβλεφθούν και να αποτραπούν ακόμη και αν το μέρος επεδείκνυε άκρα επιμέλεια και σύνεση.

Σε περίπτωση που οποιοδήποτε των μερών αντιμετωπίσει κατά τα ανωτέρω καθυστέρηση ή παρακωλυθεί στην εκπλήρωση των υποχρεώσεών του, το μέρος αυτό: α) Θα ειδοποιήσει εγγράφως το ταχύτερο δυνατόν το άλλο μέρος για την καθυστέρηση αυτή ή την παρακώλυση ως προς την εκπλήρωση, δηλώνοντας την ημερομηνία ενάρξεως της καθυστέρησης ή παρακωλύσεως, την αιτία αυτών και την εκτιμώμενη διάρκειά τους. Με την ίδια ειδοποίηση το καθυστερούμενο ή κωλυόμενο μέρος δύναται να προβεί σε δήλωση περί αναστολής ισχύος της συμβάσεως για όσο χρόνο διαρκεί η κατά τα ανωτέρω αιτία καθυστέρησης/ παρεμπόδισης.

β) Θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμβλυνση των συνεπειών της καθυστερήσεως ή της παρακωλύσεως αυτής ως προς την εκπλήρωση των υποχρεώσεών του βάσει της παρούσας συμβάσεως.

γ) Θα αρχίσει και πάλι να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του το ταχύτερο δυνατόν μετά την εξάλειψη της αιτίας καθυστέρησης ή παρακώλυσης ως προς την εκπλήρωση.

ΑΡΘΡΟ 11. ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ-ΡΗΤΡΕΣ:

Η παράβαση οποιουδήποτε από τους όρους αυτής της Σύμβασης, που θεωρούνται όλοι σημαντικοί, από οποιοδήποτε από τα συμβαλλόμενα μέρη, παρέχει στα υπόλοιπα το δικαίωμα να αξιώσουν την αποκατάσταση των αντισυμβατικών ενεργειών σε εύλογο χρόνο και σε περίπτωση αδυναμίας ή αμέλειας της αποκατάστασης, έχουν δικαίωμα: α) να ζητήσουν την επιβολή ποινικής ρήτρας διακόσια (200) ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης και β) αν η αδυναμία ή η αμέλεια δημιουργεί προβλήματα ολικής δυσλειτουργίας των υπηρεσιών να καταγγείλουν τη Σύμβαση σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία αξιώνοντας κάθε θετική ζημία τους.

ΑΡΘΡΟ 12.- ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ:

 Ο ΑΟΔΚ, για την υλοποίηση της παρούσας Σύμβασης μπορεί να χρησιμοποιήσει υπεργολάβους και συνεργαζόμενες τρίτες εταιρείες για το κατά περίπτωση τμήμα των αναλαμβανομένων υποχρεώσεών της, που δεν συμπεριλαμβάνονται στους σκοπούς και τις δραστηριότητές της, ή που κρίνει ότι έχουν εμπεριστατωμένη τεχνογνωσία, ικανή να ανταπεξέλθει επιτυχώς, έγκαιρα και οικονομικότερα στις ανατεθείσες εργασίες, ενδεικτικά για τις υπηρεσίες σήμανσης και συντήρησης υποδομών, ανάπτυξης και συντήρησης κατάλληλου λογισμικού, κ.ο.κ.

Οι υπεργολάβοι δεν αποκτούν οποιαδήποτε συμβατική σχέση με το άλλο συμβαλλόμενο μέρος (Δήμος Κορυδαλλού). Ο ΑΟΔΚ ευθύνεται για τις πράξεις και παραλείψεις των υπεργολάβων του, των εκπροσώπων ή των υπαλλήλων τους, όπως ακριβώς και για τις πράξεις και παραλείψεις του ίδιου, των εκπροσώπων ή των υπαλλήλων του.

Ο Δήμος Κορυδαλλού δικαιούται να ζητήσει από τον ΑΟΔΚ την αντικατάσταση υπεργολάβου και κάθε άλλου προσώπου εμπλεκομένου στην εκτέλεση της διαχείρισης της εκμετάλλευσης του κινηματογράφου που, κατά τη βάσιμη και αιτιολογημένη κρίση του, δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του, ο δε ΑΟΔΚ υποχρεούται στην περίπτωση αυτή να ανταποκριθεί στην απαίτηση αυτή, σε εύλογο χρονικό διάστημα που θα συμφωνηθεί από κοινού ό,τι απαιτείται για την εξεύρεση αντικαταστάτη. Σε κάθε περίπτωση, την πλήρη ευθύνη για την εκτέλεση της διαχείρισης φέρει αποκλειστικά ο ΑΟΔΚ.

ΑΡΘΡΟ 13. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Οποιαδήποτε τροποποίηση της παρούσας συμβάσεως δεν έχει ισχύ αν δεν συνομολογηθεί εγγράφως από όλα τα μέρη.

ΑΡΘΡΟ 14: ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ – ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

14.1. Η Σύμβαση διέπεται από το Ελληνικό Δίκαιο.

14.2. Οι Συμβαλλόμενοι οφείλουν να καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για τη φιλική επίλυση κάθε διαφοράς σχετικής με τη Σύμβαση που μπορεί να προκύψει μεταξύ τους σχετικά με την ερμηνεία ή την εκτέλεση ή την εφαρμογή της Σύμβασης ή εξ’ αφορμής της, σύμφωνα με τους κανόνες της καλής πίστης και των χρηστών συναλλακτικών ηθών.

14.3. Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί φιλική επίλυση της διαφοράς μέσα σε χρονική προθεσμία ενός (1) μηνός από την εμφάνιση της διαφοράς, αυτή διευθετείται βάσει της Ελληνικής νομοθεσίας και αρμόδια θα είναι τα Δικαστήρια που εδρεύουν στην Αθήνα. Τα παραπάνω συμφώνησαν, συνομολόγησαν και συναποδέχθηκαν τα συμβαλλόμενα μέρη και σε πίστωση των συμφωνιών τους συνέταξαν τη παρούσα σύμβαση, η οποία αναγνώσθηκε και υπογράφηκε σε τέσσερα (4) αντίτυπα