Μετά από « ζυμώσεις» και « διαπραγματεύσεις» …βδομάδων ,με τους άλλους « εταίρους» του – Δημόπουλο ,Μελά – στην παράταξη του , ο δήμαρχος Κορυδαλλού , Νίκος Χουρσαλάς , κατέληξε στην απόφαση του για το ποιους θα ορίσει αντιδημάρχους το 2025.
Από τους τελευταίους πανελλαδικά -αν όχι ο τελευταίος- ο κ. Χουρσαλάς , ανακοίνωσε τους εννέα που καταλαμβάνουν τις θέσεις και εκ των οποίων οι επτά είναι έμμισθες και οι δυο άμισθες.
Και από το νέο αυτό « ανασχηματισμό» βγαίνει ακόμη περισσότερο αποδυναμωμένος ο κ. Δημόπουλος αντίθετα με τον έτερο ενδοπαραταξιακό «πόλο» του κ. Μελά.
Συγκεκριμένα , μετά τον κ. Αρώνη , ο κ. Δημόπουλος, απώλεσε και τον κ. Θεοφυλίδη και πλέον στην ηγετική ομάδα του δήμου δεν έχει κανένα δικό του.
Αντίθετα στον κ. Μελά ,διατήρησε ως αντιδήμαρχο έστω και ως άμισθο , τον κ. Γκόγκο.
Αυτό πάντως που αναδεικνύεται από τον « ανασχηματισμό» αυτό είναι πλέον η βούληση του κ. Χουρσαλά- έξι χρόνια αφότου ανέλαβε την εξουσία στο δήμο- να παραμερίσει, να «καθαρίσει» το ενδοπαραταξιακό « τοπίο», ενισχύοντας -αναβαθμίζοντας περαιτέρω δικούς του , διαμορφώνοντας ένα σύστημα ελέγχου του δήμου απόλυτα απ΄αυτό.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε -παρά την τόσο μεγάλη καθυστέρηση στο να αποφασίσει – μόνο έναν από τους προηγούμενους δημάρχους αντικατέστησε : Τον κ. Θεοφιλίδη , τον «άνθρωπο» του κ. Δημόπουλου.
Αντίθετα , επέφερε σημαντικές αλλαγές στις αρμοδιότητες : Ο κ. Δημόπουλος , απώλεσε μετά την αντιδημαρχία διοικητικού και την αντιδημαρχία Οικονομικών , που ο κ. Χουρσαλάς , ανέθεσε στο « δεξί του χέρι» και κουμπάρο του , κ. Μανούσο . Ο οποίος σημειωτέον παραμένει και αντιδήμαρχος καθαριότητας!
Έτσι πλέον ο κ. Δημόπουλος παραμένει μόνο Τεχνικών Υπηρεσιών και όλα πλέον « παίζονται» για εκείνον του χρονου.
Επίσης αναβάθμισε τον κ. Γαλακτερό από « εντεταλμένο» αρμόδιο για τους πολιτικούς γάμους σε αντιδήμαρχο με ευθύνη τα επικοινωνιακά και τις δημόσιες σχέσεις του δήμου ( εκδηλώσεις κλπ)
Όπως και τη Δανάη Ζαχαριουδάκη , την οποία όρισε αντιδήμαρχο στο σημαντικότατο τομέα της παιδείας , όπου ο μέχρι πρότινος αρμόδιος κ. Τζέρμπος είχε αποτύχει παταγωδώς.
Ακόμη εκτός των « εξ’ απορρήτων» του , κ. Τσίρμπα που διατηρεί ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο, με σημαντικότατες αρμοδιότητες , που στους άλλους δήμους είναι σ΄επίπεδο αντιδημαρχίας – όπως σε θέματα Προγραμματισμού και Ανάπτυξης, καθώς και πολιτισμού-αθλητισμού, προώθησε στην κατηγορία των « εντεταλμένων» και τον Γιώργο Αγιώτατο και τον Σταμάτη Παρασχάκη.
Η απόφαση
Αναλυτικά η απόφαση έχει ως εξής :
Ορίζει ως Αντιδημάρχους του Δήμου Κορυδαλλού, τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους,
με θητεία από 07.01.2025 έως και 06.01.2026, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου,
μεταβιβάζοντάς σε αυτούς τις εξής αρμοδιότητες:
- Τον κο ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ ΓΕΩΡΓΙΟ του Κωνσταντίνου, ως έμμισθο και καθ’ ύλην
Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και
υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών και πράξεων όλων των
οργανικών μονάδων, που υπάγονται στις ακόλουθες Υπηρεσίες, όπως αυτές
προσδιορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας και
συγκεκριμένα:
Της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω
διοικητικές ενότητες:
α) Το Τμήμα Μελετών,
β) Το Τμήμα Κατασκευών Έργων και
γ) Το Τμήμα Τεχνικών Συνεργείων.
Και ειδικότερα την υπογραφή:
➢Των διακηρύξεων των διαγωνισμών έργων, εργασιών τεχνικής φύσεως και μελετών.
➢Την υπογραφή συμβάσεων έργων, εργασιών τεχνικής φύσεως και μελετών, σύμφωνα με
το ν. 4412/2016, όπως ισχύει σήμερα, περί «Δημοσίων Συμβάσεων Έργων,
Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)».
➢Την υπογραφή των αποφάσεων ανάθεσης εργασιών τεχνικής φύσεως και των σχετικών
συμβάσεων, σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 209 ν. 3463/2006, σε συνδυασμό με
το άρθρο 118 ν. 4412/2016.
- Την κα ΚΩΤΣΙΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του Κωνσταντίνου, ως έμμισθη και καθ’ ύλην
Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και
υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών και πράξεων όλων των
οργανικών μονάδων, που υπάγονται στις ακόλουθες Υπηρεσίες, όπως αυτές
προσδιορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας και
συγκεκριμένα:
Των αρμοδιοτήτων που άπτονται της Διεύθυνσης Βρεφονηπιακών Σταθμών του
Δήμου, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Το Τμήμα Υποστήριξης,
β) Το Τμήμα 1ο
: Α΄ Βρεφικός Σταθμός,
γ) Το Τμήμα 2ο
: Β΄ Βρεφονηπιακός Σταθμός,
δ) Το Τμήμα 3ο
: Γ΄ Βρεφονηπιακός Σταθμός και το Παράρτημα αυτού,
ε) Το Τμήμα 4ο
: Δ΄ Βρεφονηπιακός Σταθμός.
στ)Το Τμήμα 5ο
: Ε΄ Βρεφονηπιακός Σταθμός.
Της αναθέτουμε επίσης την αρμοδιότητα της υπογραφής όλων των εγγράφων και
εγγυητικών επιστολών που αφορούν στην υπογραφή των σχετικών συμβάσεων με την
Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.), δεσμεύοντας το
Δήμο έναντι της Ε.Ε.Τ.Α.Α.
- Τον κο ΜΕΛΑ ΙΩΑΝΝΗ του Στυλιανού, ως έμμισθο και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και
υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών και πράξεων όλων των
οργανικών μονάδων, που υπάγονται στις ακόλουθες Υπηρεσίες, όπως αυτές
προσδιορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας και
συγκεκριμένα:
Των αρμοδιοτήτων που άπτονται της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών − Παιδείας και
Δια Βίου Μάθησης του Δήμου και συγκεκριμένα των παρακάτω διοικητικών ενοτήτων:
α) Του Τμήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης – Πρόνοιας και Κοινωνικής
Προστασίας και
β) Του Τμήματος Προστασίας − Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και Δημόσιας
Υγιεινής.
- Τον κο ΠΑΠΑΔΟΓΕΩΡΓΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ του Σταύρου, ως έμμισθο και καθ’ ύλην
Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και
υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών, πράξεων του Τμήματος
Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων, της Δ/νσης Καθαριότητας
και Ανακύκλωσης, όπως αυτές προσδιορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής
Υπηρεσίας του Δήμου, καθώς και της διαχείρισης αιτημάτων των πολιτών.
- Τον κο ΜΑΝΟΥΣΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟ του Αγαπίου, ως έμμισθο και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο
και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και
υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών και πράξεων όλων των
οργανικών μονάδων, που υπάγονται στις ακόλουθες Διευθύνσεις και Υπηρεσίες, όπως
αυτές προσδιορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας και
συγκεκριμένα:
Α) Της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω
διοικητικές ενότητες:
α) Το Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστικής Διαχείρισης και Οικονομικής
Πληροφόρησης,
β) Το Τμήμα Διαχείρισης Διπλογραφικού Συστήματος,
γ) Το Τμήμα Μισθοδοσίας και Ασφάλισης Προσωπικού,
δ) Το Τμήμα Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας,
ε) Το Τμήμα Προμηθειών και Αποθήκης και
στ) Το Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας.
Ως προς τη Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών, του αναθέτει επίσης την αρμοδιότητα
υπογραφής:
➢ Των αποφάσεων ανάληψης υποχρεώσεων για την έγκριση και διάθεση όλων
των πιστώσεων του προϋπολογισμού.
➢ Των αποφάσεων απευθείας ανάθεσης προμηθειών, παροχής υπηρεσιών,
καθώς και των σχετικών συμβάσεων.
➢ Των διακηρύξεων των διαγωνισμών.
➢ Των μισθωτηρίων συμφωνητικών δημοτικών ακινήτων.
➢ Των συμβολαίων αγοράς, μίσθωσης, εκμίσθωσης και εκποίησης ακινήτων.
➢ Των δανειακών συμβολαίων με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων,
ανάληψη προϊόντων δανείων κ.λ.π.
➢ Των αποφάσεων περικοπών και αποζημιώσεων υπαλλήλων και
αχρεωστήτως καταβληθέντων αποδοχών.
➢ Τις αρμοδιότητες όπως ακριβώς αυτές ορίζονται από τις διατάξεις του Ν.
4412/2016 (Α΄ 147), όπως ισχύει σήμερα, περί Δημοσίων Συμβάσεων
Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ
και 2014/25/ΕΕ).
➢ Κάθε έγγραφο ή εξουσιοδότηση προς τους ασφαλιστικούς φορείς, Δ.Ο.Υ ή
άλλες δημόσιες υπηρεσίες.
➢ Του χειρισμού όλων των απαραίτητων ενεργειών προς τους τραπεζικούς
οργανισμούς και ιδρύματα, που είναι αναγκαίες για την ομαλή διεκπεραίωση
των τραπεζικών εργασιών του Δήμου και του Οργανισμού Άθλησης και
Πολιτισμού.
Β) Της Δ/νσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης και ειδικότερα στις παρακάτω
διοικητικές ενότητες:
α) Το Τμήμα Σχεδιασμού, Εποπτείας Καθαριότητας και Ανακύκλωσης,
β) Το Τμήμα Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων υλικών,
γ) Το Τμήμα Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.
- Τον κο ΤΣΙΡΑΚΙΔΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ του Θεοδώρου, ως έμμισθο και καθ’ ύλην
Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και
υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών και πράξεων όλων των
οργανικών μονάδων, που υπάγονται στις ακόλουθες Υπηρεσίες, όπως αυτές
προσδιορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας και
συγκεκριμένα:
α) Του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας
β) Του Αυτοτελούς Τμήματος της Δημοτικής Αστυνομίας και
γ) Του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων της
Διεύθυνσης Πολεοδομίας.
- Τον κο ΓΚΟΓΚΟ ΓΕΩΡΓΙΟ του Παναγιώτη, ως άμισθο και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και
του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και
υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών και πράξεων όλων των
οργανικών μονάδων, που υπάγονται στις ακόλουθες Υπηρεσίες, όπως αυτές
προσδιορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας και
συγκεκριμένα:
Των αρμοδιοτήτων που άπτονται της Δ/νσης Πάρκων και Κηποτεχνίας, που
περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Το Τμήμα Μελετών και Φυτικής Παραγωγής και
β) Το Τμήμα Πάρκων και Δενδροστοιχιών.
- Την κα ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗ ΔΑΝΑΗ του Ιωάννη, ως έμμισθη και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο
και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και
υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών και πράξεων του
Τμήματος Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης, Νέας Γενιάς και Μεταναστευτικής Πολιτικής, της
Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών – Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης, όπως αυτές
προσδιορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας.
- Τον κο ΓΑΛΑΚΤΕΡΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ του Ευαγγέλου, ως άμισθο και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο
και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και
υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων, πιστοποιητικών και πράξεων όλων των
οργανικών μονάδων, που υπάγονται στις ακόλουθες Υπηρεσίες, όπως αυτές
προσδιορίζονται από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας και
συγκεκριμένα:
α) Της αρμοδιότητας έκδοσης και υπογραφής όλων των εγγράφων, δηλώσεων και
πιστοποιητικών που σχετίζονται με τη χορήγηση της άδειας των Πολιτικών
Γάμων και Τέλεσης αυτών.
β) Του Αυτοτελούς Τμήματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Ορίζουμε ως Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου Κορυδαλλού, τους
κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους, με θητεία από 07.01.2025 έως και 06.01.2026, εντός της
τρέχουσας δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντάς σε αυτούς τις εξής αρμοδιότητες:
- Τον κο ΤΣΙΡΜΠΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟ του Κανέλλου, ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο,
αρμόδιο για το συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου μας:
α) Σε θέματα Προγραμματισμού και Ανάπτυξης, που άπτονται των αρμοδιοτήτων της
Δ/νσης Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Πληροφορικής.
β) Σε θέματα Πολιτισμού, που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Πολιτιστικών
Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Αθλητισμού και Πολιτισμού.
- Τον κο ΑΡΩΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟ του Θεοδώρου, ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο,
αρμόδιο για το συντονισμό των παρακάτω δράσεων του Δήμου μας:
α) Σε θέματα Φιλοζωικής Πολιτικής, που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Τμήματος
Προστασίας Ζώων Συντροφιάς της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και
β) Σε θέματα Μουσικής Εκπαίδευσης, που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Τμήματος
Δημοτικού Ωδείου και του Τμήματος Δημοτικής Βιβλιοθήκης της Διεύθυνσης
Αθλητισμού και Πολιτισμού.
- Την κα ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΜΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ του Μηνά, ως Εντεταλμένη
Δημοτική Σύμβουλο, αρμόδια για το συντονισμό των δράσεων του Δήμου μας σε θέματα
2
προώθησης της Ισότητας των Φύλων, Πρόληψης και Καταπολέμησης της Έμφυλης
Βίας.
- Τον κο ΕΥΘΥΜΙΑΔΗ ΜΙΧΑΗΛ του Ηλία, ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο, αρμόδιο
σε θέματα που αφορούν το σ το συντονισμό των δράσεων του Δήμου μας, αναφορικά με την
καθημερινότητα του Δημότη, Παιδικών Χαρών και των Δικτύων Κοινής Ωφέλειας, καθώς
και της Δ/νσης του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτικών (Κ.Ε.Π.).
- Τον κο ΘΕΟΦΙΛΙΔΗ ΦΙΛΙΠΠΟ του Ιωάννη, ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο,
αρμόδιο για τις δράσεις του Δήμου μας, που αφορούν το συντονισμό θεατρικών
ομάδων.
- Την κα ΔΙΑΚΑΤΟΥ ΜΑΡΙΑ του Βασιλείου, ως Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο,
αρμόδια για το συντονισμό των δράσεων του Δήμου μας σε θέματα που άπτονται των
αρμοδιοτήτων του Τμήματος Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων της Δ/νσης Κοινωνικών
Υπηρεσιών − Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης.
- Τον κο ΑΓΙΩΤΑΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟ του Σπυρίδωνα, ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο,
αρμόδιο για το συντονισμό των δράσεων του Δήμου μας σε θέματα Αθλητισμού, που
άπτονται των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Αθλητικών Δραστηριοτήτων της Δ/νσης
Αθλητισμού και Πολιτισμού.
- Τον κο ΠΑΡΑΣΧΑΚΗ ΣΤΑΜΑΤΙΟ του Μιχαήλ, ως Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο, των
αρμόδιο για το συντονισμό των δράσεων του Δήμου μας σε Περιβαλλοντικά Θέματα,
που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Τμήματος Περιβάλλοντος της Δ/νσης Πολεοδ