Αλήστου μνήμης καταστάσεις από την περίοδο που τα λεωφορεία-τρόλει, ήταν τα μοναδικά Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας , « ζωντανεύουν» καθημερινά στο ΜΕΤΡΟ , το οποίο οδηγείται στην απαξίωση.
Δρομολόγια που ακόμη και τις πρωινές ώρες αιχμής γίνονται ανά … έξι ή ακόμα και δέκα λεπτά – τις απογευματινές ώρες ακόμη και ανά τέταρτο- εξαιτίας έλλειψης συρμών.
Με αποτέλεσμα να γεμίζουν ασφυκτικά και οι επιβάτες να στριμώχνονται σαν «σαρδέλες».
Κι όλα αυτά σε μια μακρά περίοδο καύσωνα ( αρκετά απ΄αυτά και χωρίς air condition) και έξαρσης των κρουσμάτων κορωνοιού .
Η κατάσταση δεν πρόκειται να βελτιωθεί όχι σύντομα αλλά ούτε τα επόμενα 2-3 χρόνια.
Κι αυτό διότι η επέκταση της γραμμής προς τον Κορυδαλλό και τη Νίκαια , τα προηγούμενα χρόνια έγινε , χωρίς να έχει μεριμνήσει κανείς τότε και σήμερα , να δρομολογήσει την αγορά επιπλέον συρμών.
Δεδομένου δε ότι ήδη , έκλεισαν 20ετία , αρκετοί εξ΄αυτών αλλά και η καταπόνηση των νεότερων λόγω των ελλείψεων , είναι εύκολο να γίνει αντιληπτό ότι η κατάσταση θα επιδεινωθεί.
Διότι , ακόμη και « σήμερα» να προκηρυχθεί διαγωνισμός , θα απαιτηθεί κάποια χρόνια – εάν βεβαίως δεν υπάρχουν ενστάσεις και ακυρώσεις- για την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών και την κατασκευή τους.
Σ΄όλα αυτά οι χιλιάδες πολίτες του Κορυδαλλού , που χρησιμοποιούν καθημερινά το Μετρό, είναι μόνοι τους.
Όπως και σε πολλά άλλα θέματα , η Δημοτική Αρχή Χουρσαλά –Δημόπουλου σιωπά. Για να μη …δυσαρεστήσει την κυβέρνηση ; Κρυπτόμενη πίσω από την « αναρμοδιότητα « ως « Πόντιος Πιλάτος»; Ή αδιαφορεί ;
Όχι μόνο δεν έχει εκδοθεί έστω κάποιο ανώδυνο ψήφισμα από το Δημοτικό Συμβούλιο αλλά ούτε καν έχει συζητηθεί!