Αντί για δίκτυα οπτικών ινών ,ο Κορυδαλλός ξόδευε τα χρήματα σε «φιέστες»

dimarxeio korydallou - kassimatis

Όταν άλλοι Δήμοι επένδυαν σε καινοτόμες επενδύσεις , ο Κορυδαλλός  «επένδυε» σε ψηφοθηρικές δράσεις , όπως εκδρομές και τσιμπούσια των μελών των ΚΑΠΗ  ή  διεκδικούσε «καινοτόμα»  έργα όπως  τον περιβόητο « ποδηλατόδρομο- «μαιμού» της Αγ. Γεωργίου  .

Είναι χαρακτηριστικό ότι , μέχρι και το 2010 , μόνο για τη λειτουργία των ΚΑΠΗ , που έχουν μεταβληθεί σε καφενεία και  στέκια « ταβλαδόρων» και χαρτοπαιξίας , δαπανούσε δεκάδες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ετησίως .

Αποτέλεσμα αυτού ( και άλλων αντίστοιχων ) είναι , εκτός από το να βρεθεί ένα βήμα πριν την χρεοκοπία , από την οποία σώθηκε χάρις στο …Μνημόνιο και συγκεκριμένα από την απαίτηση και χρηματοδότηση της τρόικας για εξόφληση των ληξιπρόθεσμων -από το …2000- οφειλών των Δήμων  , που μόνο για τον Κορυδαλλό ανέρχονταν σε 10 εκατομμύρια  ευρώ , σήμερα να είναι «γυμνός» από σύγχρονες υποδομές , οι οποίες θα μπορούσαν στο άμεσο κιόλας  μέλλον , να αποφέρουν έσοδα .

Η παντελής έλλειψη γνώσης της Δημοτικής Αρχής Κασιμάτη για τις σύγχρονες τεχνολογίες , τις υποδομές  αλλά και το πως πρέπει να διοικείται ένας Δήμος του 21ου αιώνα ( είναι τυχαίο ότι ουδέποτε επεδίωξε να αναπτύξει συνεργασίες με τέτοιους ευρωπαικούς Δήμους  αλλά …εξαντλήθηκε  μόνο σε ετήσια ταξιδάκια  στον « αδελφοποιημένο» Δήμο της Κύπρου 😉 , η αδυναμία της να αντιληφθεί , να αξιολογήσει σωστά , ιεραρχήσει , διεκδικήσει και αξιοποιήσει  τέτοια έργα ,   έχει καθηλώσει  τον Κορυδαλλό , στο « χθες» .

Στον αντίποδα , του Δήμου Κορυδαλλού και άλλων τέτοιων , είναι Δήμοι όπως της Πάτρας , που τα τελευταία χρόνια δημιούργησε δίκτυο οπτικών ινών 88 χιλιομέτρων(!), επενδύοντας 4,2 εκατομμύρια ευρώ  και ήδη συνέδεσε μ΄αυτό όλα τα σχολεία της. Και ποιά είναι η σημασία και τα άμεσα οφέλη της  πρωτοβουλίας της ;

Πέραν της υψηλής  εξυπηρέτησης  που έχουν όσοι δημότες χρησιμοποιούν το δίκτυο , σ΄ότι αφορά τα σχολεία , παρέχεται πλέον η δυνατότητα από την αμέσως επόμενη χρονιά :

Πρόσβαση σε εικονικές τάξεις και μαθήματα (e-class)

Πρόσβαση σε εξελιγμένες υπηρεσίες Video,

Χρήση συνεργατικών εκπαιδευτικών περιβαλλόντων,

Απομακρυσμένη διαχείριση των υπολογιστικών συστημάτων και του εξοπλισμού των σχολικών μονάδων κ.α.

Αντίθετα , αυτό που συμβαίνει στο Δήμο Κορυδαλλό- και δυστυχώς σε πολλούς άλλους- είναι το « καθήκον» και το «ρόλο» τους , στα θέματα της Παιδείας να  θεωρούν ότι εξαντλείται με ένα σοβάτισμα ή διόρθωση της βλάβης μιας βρύσης  στα σχολεία και την ανάθεση της τόσο  «νευραλγικής» αρμοδιότητας άν όχι σε άσχετους , σε  στελέχη τους , που αγνοούν όλα αυτά.            

 

 

 

 
 

About the author

More posts by