Θέλουν ” Ψωροκώσταινα” τον Κορυδαλλό .Απέλυσαν τον Διεθνούς Κύρους Διευθυντή του Ωδείου

 

 

Στο ” γκρέμισμα” ότι  καλού υπάρχει στο Δήμο Κορυδαλλού , από τις προηγούμενες  Δημοτικές Αρχές , φαίνεται να αποδίδεται το δίδυμο Χουρσαλάς- Δημόπουλος ,  που διοικεί το Δήμο , τον τελευταίο χρόνο . Με νοοτροπία και χειρισμούς που θυμίζουν εποχές που “βασίλευε” ο παλαιοκομματισμός αλλά και η λογική  της ” Ψωροκώσταινας”.

Όσα συνέβησαν με την παράνομη και παραθεσμική διαδικασία , απόλυσης του Διεθνούς Κύρους Διευθυντή του Δημοτικού Ωδείου Κορυδαλλού , Νίκου Χριστοδούλου , όχι μόνο επιβεβαιώνουν τα παραπάνω αλλά είναι και αποκαλυπτικά στο πως δρουν .

Ένας  Διεθνούς Κύρους  Διευθυντής Ορχήστρας και Συνθέτης , που  αποτελούσε τιμή για τον Κορυδαλλό να τον έχει Διευθυντή του Δημοτικού του Ωδείου , απολύθηκε σε χρόνο dt.

Γιατί όπως  του είπαν χαρακτηριστικά : ” Εσύ είναι η Μπάγιερν Μονάχου και εμείς η Προοδευτική”!!!!!!!

Τέτοια αντίληψη έχει για το Δήμο η τωρινή διοίκηση του . Μια αντίληψη που εδώ και πολλές δεκαετίες , ιδιαίτερα στον τομέα του Πολιτισμού , με τον Θέμελη , τον Χρήστου , την αείμνηστη Μάνου και τον Κασιμάτη , όχι μόνο είχε υπερκεραστεί αλλά είχε καταστήσει τον Κορυδαλλό στα θέματα του Πολιτισμού ,  πυξίδα και παράδειγμα για όλους τους άλλους δήμους της χώρας : Με το ” Σινε Παράδεισος , το Δημοτικό του Ωδείο , την κινηματογραφική λέσχη κ.α

Προφανώς λοιπόν κατά την άκρως παρωχημένη και υποτιμητική για τον Κορυδαλλό και τους πολίτες του , αντίληψη της συνδιοίκησης Χουρσαλά -Δημόπουλου , ουδέποτε θα έπρεπε να έχει προσληφθεί ένας τέτοιας εμβέλειας μαέστρος.

Ή από τον γειτονικό μας Δήμο , την Αγία Βαρβάρα , ο διεθνούς φήμης επίσης  συγγραφέας , Ιάκωβος Καμπανέλλης , που συνέβαλε στην ίδρυση της Άνωτερης Δραματικής Σχολής που έχει ο δήμος .

Παράνομη η απόλυση

Η απόλυση του  κ. Χριστοδούλου ,  έγινε με προσωπική απόφαση  του ίδιου του κ. Χουρσαλά , όπως εξάλλου δήλωσαν οι δυο ” απεσταλμένοι” που εκείνος  επέλεξε να μεταφέρουν την αήθη και παράνομη αυτή πράξη του , στον κ. Χριστοδούλου .

Και είναι αήθη , διότι για έναν τόσο σημαντικό άνθρωπο του πολιτισμού , που τιμά όχι μόνο τον Κορυδαλλό αλλά όλη την Ελλάδα με τη διεθνή του αναγνώριση , δεν τον ¨ξαποστέλεις”  σαν να είναι ο πιο άχρηστος  , ακατάλληλος και ασήμαντος.

Επίσης είναι απολύτως παράνομη , διότι δεν έχει καμία αρμοδιότητα σύμφωνα με το νόμο ο κ. Χουρσαλάς , για κάτι τέτοιο . Πράγμα που το  γνωρίζει .

Όχι μόνο γιατί είναι ένα χρόνο Δήμαρχος αλλά και γιατί  στα …14 χρόνια που είναι στέλεχος  Δημοτικών Αρχών και Δημοτικός Σύμβουλος , έχοντας μάλιστα χρηματίσει και Πρόεδρος σε Οργανισμό , έπρεπε να το γνωρίζει . Το αντίθετο είναι αδιανόητο και θα έδειχνε πόσο ακατάλληλος είναι για τη θέση ακόμη και του απλού Δημοτικού Συμβούλου .

Αρμόδιοι

Σύμφωνα λοιπόν με το νόμο για την πρόσληψη ή απόλυση ενός Διευθυντή του Ωδείου ή ενός απλού καθηγητή μουσικής στα τμήματα του Αθλητικού και Πολιτιστικού Οργανισμού  του Δήμου Κορυδαλλού , αποκλειστικά αρμόδιοι , είναι ο πρόεδρος  και το Διοικητικό Συμβούλιο του , που έχει οριστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Με απλά λόγια , αυτό που έπραξε ο κ. Χουρσαλάς , είναι σαν ο εκάστοτε πρωθυπουργός , να μπορεί,  να απολύει απευθείας  με προσωπική του απόφαση οποιονδήποτε διευθυντή ή  απλό εργαζόμενο δεν του “αρέσει” στη ΔΕΗ , την ΕΥΔΑΠ ή σε κάποιο υπουργείο !

Αυτό δεν το γνώριζαν οι δυο ” απεσταλμένοι” του κ. Χουρσαλά ;

Ιδιαίτερα ο ένας εξ΄αυτών που φέρει υπηρεσιακή ιδιότητα και είναι και …εκπρόσωπος των εργαζομένων του Οργανισμού;Πως το αποδέχθηκε; Ακόμη κι αν τυχόν υπέκυψε σε ” πιέσεις” ( από ποιον  , ενημέρωσε άμεσα και εκ των προτέρων ως όφειλε τον αρμόδιο πολιτικό του προιστάμενο  πχ τον πρόεδρο του Οργανισμού , στον οποίο είναι υπάλληλος και υπάγεται και το Δημοτικό Ωδείο;

                                               Βιογραφικό

Για του λόγου το αληθές , παραθέτουμε και ένα “μικρό” βιογραφικό του  κ. Χριστοδούλου

Ο Νίκος Χριστοδούλου έχει συνεργαστεί ως μαέστρος με πολλές ορχήστρες στην Ευρώπη, όπως οι ΒΒC Symphony Orchestra, Academy of St Martin in the Fields, Konzerthausorchester Berlin, Συμφωνική Ορχήστρα Άαλμποργκ, Συμφωνική Ορχήστρα Όντενζε, Συμφωνική Ορχήστρα Μάλμε, Συμφωνική Ορχήστρα Ισλανδίας, Φιλαρμονική Ορχήστρα Αρμενίας, Όπερα Μπολσόι κ.ά.

Η δισκογραφία του των συμφωνικών έργων του Σκαλκώτα για την εταιρεία BIS με συνεργασία ευρωπαϊκών ορχηστρών, όπως η ΒΒC Symphony Orchestra, έχει πολλές διεθνείς διακρίσεις σε Ευρώπη και Αμερική.

Συνεργάζεται με τις ελληνικές συμφωνικές ορχήστρες και την Λυρική Σκηνή. Έχει διατελέσει διευθυντής της Συμφωνικής Ορχήστρας και Χορωδίας Δήμου Αθηναίων και της Συμφωνικής Ορχήστρας ΕΡΤ. Ίδρυσε και ήταν Διευθυντής της Euro Youth Philharmonic, της πρώτης πανευρωπαϊκής ορχήστρας νέων.

Έχει συνθέσει έργα για ορχήστρα, χορωδία, σύνολα, σκηνική μουσική, τραγούδια. Συνεργάστηκε ως συνθέτης με το Τρίτο Πρόγραμμα και έγραψε μουσική για τη σειρά «Εδώ Λιλιπούπολη». Συνθέσεις του έχουν παραγγείλει πολλοί φορείς. Διηύθυνε το έργο του «Debussy Πρελούδια σε ενορχήστρωση Ν. Χριστοδούλου» (εκδ. Boosey & Hawkes) στην Αθήνα, στο Ερεβάν και στο Λονδίνο, ενώ το έργο αυτό τον Σεπτέμβριο 2016 άνοιξε το Διεθνές Φεστιβάλ ΜΙΤΟ σε συναυλίες με την London Symphony Orchestra και τον G. Noseda στο Τορίνο και στη Σκάλα του Μιλάνου.

Σπούδασε σύνθεση με τον Γ.Α. Παπαϊωάννου και στην Ανώτατη Σχολή Μουσικής του Μονάχου, πιάνο (Δίπλωμα) με την Μ. Μουρτζοπούλου και τον Γ. Πλάτωνα στο Ελληνικό Ωδείο και διεύθυνση ορχήστρας στο Βασιλικό Κολλέγιο Μουσικής του Λονδίνου. Σπούδασε ελληνική φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής αφιερωμάτων και επιμελητής συνεδρίων για τους Δημήτρη Μητρόπουλο (Αθήνα, 1996), Σκαλκώτα (Βερολίνο, Κοντσερτχάους, 2000 – Αθήνα, Μέγαρο Μουσικής, 2017), Chopin (2010) και Debussy (2012). Έχει δημοσιεύσει άρθρα και μελέτες για τον Σκαλκώτα, τον Σοπέν, τον Μητρόπουλο, τον Σεφέρη (“Ο μουσικός Σεφέρης”, εκδ. Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης).

 
 

About the author

More posts by