Φυγομαχεί ο Κασιμάτης για τα οικονομικά του Δήμου και των Δημοτικών Επιχειρήσεων

d.s. korydallou - kassimatisΑποφεύγει ο απερχόμενος Δήμαρχος , Στάυρος  Κασιμάτης  να συζητήσει τα οικονομικά  του Δήμου και των Δημοτικών του Επιχειρήσεων , στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Παρ΄ότι είχε δεσμευθεί στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο για μια ευρεία συζήτηση και σε βάθος για τα οικονομικά , μετά από αίτημα του υποψηφίου Δημάρχου , Γιώργου Δημόπουλου , ο οποίος είχε ζητήσει να είναι παρόντες και οι Διευθυντές των αντίστοιχων οικονομικών τους υπηρεσιών , ο κ. Κασιμάτης και η Δημοτική του Αρχή , απέφυγαν και σ΄αυτή τη συνεδρίαση , να το θέσουν ως θέμα .
Ο σκοπός τους είναι προφανής : Να ροκανίσουν τον χρόνο, δεδομένου ότι μέχρι τις Δημοτικές Εκλογές , απομένουν , με το ρυθμό που πραγματοποιούνται στην πόλη μας , 2-3 ακόμη συνεδριάσεις .
Η « απροθυμία» αυτή του κ. Κασιμάτη , τον καθιστά ακόμη περισσότερο εκτεθειμένο , μετά και όσα αποκαλύφθηκαν από το Οικονομικό Παρατηρητήριο  για την οικονομική κτάσταση του Δήμου  και επιχείρησε ανεπιτυχώς να «διαψεύσει » η απερχόμενη Δημοτική Αρχή του
Τότε είχε καταφύγει σε κραυγαλέους αυθαίρετους συμψηφισμούς και ισχυρισμούς, , πανικόβλητη από τις αποκαλύψεις της εφημερίδας το «ΕΘΝΟΣ»  , των στοιχείων  του Παρατηρητηρίου για την Οικονομική Αυτοτέλεια των ΟΤΑ , για την οικτρή οικονομική κατάσταση που έχει οδηγήσει το Δήμο .
Με δικαιολογίες που προσβάλλουν τη νοημοσύνη των δημοτών του Κορυδαλλού  και αποκαλύπτουν  τη νοοτροπία και την αντίληψη από την οποία διακατέχεται , επιχείρησε  να «διαψεύσει» το σχετικό δημοσίευμα .
Αποφεύγει όμως παντελώς  να απαντήσει με συγκεκριμένα και ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ  στοιχεία για το ύψος των εσόδων  και ειδικότερα από εκείνα που είχε προβλέψει στον προυπολογισμό του 2013 πόσα  εισέρρευσαν στο Ταμείο του Δήμου και ανα κωδικό .
Αντίθετα  φέρεται να υπολογίζει ως « έσοδα» του  Δήμου το …δάνειο που έχει συνάψει με το Ταμείο Πρακαταθηκών και Δανείων , ύψους σχεδόν 10 εκατ. ευρώ , για τις εξοφλήσεις οφειλών . Αλλά από πότε όμως ένα δάνειο που πρέπει να εξοφληθεί και μάλιστα ΕΝΤΟΚΑ αποτελεί « έσοδο»;     Και το κυριότερο οι ληξιπρόσθεσμες αυτές οφειλές  που  επικαλείται  ότι εξόφλησε ο κ. Κασιμάτης , μέσω του δανείου του ΤΠΔ , δεν αφορούσαν δαπάνες του 2013 ,που αναφέρονται το  «ΕΘΝΟΣ» και τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου για την Οικονομική Αυτοτέλεια των ΟΤΑ , αλλά οφειλές μέχρι 31 Δεκεμβρίου …2011. Δηλαδή δεν καλύπτουν τις δαπάνες που έγιναν το 2013 και στα οποία αναφέρεται  το Πρατηρητήριο και σύμφωνα με το οποίο  υπάρχει μεγάλη  απόκλιση .   Για του λόγου δε το αληθές , αναφέρει στην ανακοίνωσή του : « Η εικόνα που παρουσιάζεται στο δημοσίευμα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, γιατί βασίζεται σε προσωρινά οικονομικά στοιχεία (Σεπτέμβριος) και όχι στα τελικά στοιχεία του οικονομικού έτους 2013, ώστε να παρουσιασθεί η πλήρης και σωστή εικόνα των οικονομικών του Δήμου Κορυδαλλού. Επίσης, δεν ελήφθη υπόψη το γεγονός ότι την ίδια χρονική περίοδο εκκρεμούσαν προς απορρόφηση εγκεκριμένα χρήματα για ληξιπρόθεσμες οφειλές, ύψους 3. 381.000 €» ,τονίζει στην ανακοίνωσή της , η Δημοτική Αρχή … Να συνυπολογιστεί δε το γεγονός ότι με τη λήξη του έτους το ποσό που εκκρεμεί προς απορρόφηση από τα ληξιπρόθεσμα είναι 1, 1 εκατομμύριο €, γεγονός που σημαίνει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για την οικονομική κατάσταση του Δήμου. Όπως είναι γνωστό το Υπουργείο Εσωτερικών έδωσε σχετική παράταση σε όλους το δημόσιο».
Οι «ισοσκελισμένοι» προυπολογισμοί
Επικαλούνται ακόμη ως τρανή «απόδειξη»των ισχυρισμών τους  ότι « ..ισοσκελισμένος είναι επίσης και ο προϋπολογισμός 2014, όπως εστάλη στις 6/12/2013 στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής και αναμένουμε την έγκριση του». Μα πάντοτε , όλα τα προηγούμενα χρόνια που δημιουργήθηκαν  τα ελλείμματα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ , ήταν « ισοσκελισμένοι» οι προυπολογισμοί του Δήμου . Εξάλλου δεν μπορεί να κατατεθεί και εγκριθεί προυπολογισμός …μη ισοσκελισμένος . Γι αυτό και οι αλλεπάλληλες αναμορφώσεις στις οποίες προβαίνουν κατά τη διάρκειά του έτους , μετά την  …αρχική έγκριση . Το ίδιο συμβαίνει και τώρα .
Και βεβαίως δεν εξηγεί πως γίνεται να είναι ισοσκελισμένος ο προυπολογισμός του Δήμου  ή ακόμη ,να είναι «πλεονασματικός» ο Δήμος, όπως ισχυρίζεται σε δηλώσεις του  και να υπάρχουν κάθε μήνα καθυστερήσεις στις πληρωμές των εργαζομένων ή να υπάρχουν συμβασιούχοι απλήρωτοι πολλούς μήνες και ανεξόφλητοι εδώ και χρόνια προμηθευτές.
Τσιμουδιά
Στην «απάντησή» της , η Δημοτική Αρχή Κασιμάτη κουτοπόνηρα και παραπλανητικά δεν απαντά και για τις Δημοτικές Επιχειρήσεις αλλά  κάνει λόγο για το προσωπικό του Δήμου ( που δεν περιλαμβάνονται των ΝΠΙΔ) ότι σύμφωνα με  τα στοιχεία που δημοσιοποίησε στις 16 Δεκεμβρίου 2013 το Υπουργείο Εσωτερικών, « ο Δήμος δεν έχει πλεονάζον προσωπικό. Κατά συνέπεια, με βάση τόσο την οικονομική κατάσταση του Δήμου, όσο και τον αριθμό των εργαζομένων, δεν υφίσταται ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ μείωσης του προσωπικού του» ,αναφέρει χαρακτηριστικά  Το δημοσίευμα όμως σε καμία περίπτωση δεν έκανε λόγο για απολύσεις των μονίμων υπαλλήλων του Δήμου . Αναφερόταν στους εργαζόμενους των Δημοτικών Επιχειρήσεων  και γενικότερα των ΝΠΙΔ  που δεν έχουν καμία σχέση μ΄όσα « απαντά» η Δημοτική Αρχή Κασιμάτη , αφού διέπονται από τελείως διαφορετικό νομικό και εργασιακό καθεστώς .
Και όπως υπογραμμιζόταν στο δημοσίευμα το εργασιακό  μέλλον αυτών δεν σχετιζόταν με τον αν έχει ή όχι πλεονασματικό προσωπικό ο Δήμος αλλά κατά πόσο ο Δήμος μπορεί να χρηματοδοτήσει τη συνέχιση της λειτουργίας των Δημοτικών Επιχειρήσεων .Και αν αδυνατεί , κλείνουν και απολύονται.
Εξάλλου δεν είναι καθόλου τυχαίο , που ο κ. Κασιμάτης , έχει αρνηθεί μέχρι τώρα να αποστείλει τα απογραφικά στοιχεία των Νομικών  Προσώπων του Δήμου του , προς το υπουργείο Εσωτερικών . Την οικτρή κατάσταση  στην οποία έχουν οδηγηθεί και τα ΝΠΙΔ του Δήμου , επιβεβαιώνουν με τον πλέον αδιαμφισβήτητο  τρόπο , οι δεσμεύσεις των προσωπικών περιουσιών Δημοτικών Συμβούλων που χρημάτισαν αυτά τα επτά χρόνια σε θέσεις Οργανισμών του Δήμου ( παιδικοί σταθμοί , αθλητικός οργανισμός κ.α ) για χρέη εκατομμυρίων ευρώ  προς το ΙΚΑ ,  οι  απλήρωτοι και σ΄αυτά εργαζόμενοι  , τα  χρέη προς προμηθευτές κ.α .
Η συνεδρίαση
Τα θέματα της σημερινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου , είναι τα εξής :
1. Λήψη απόφασης για την Τροποποίηση Τεχνικού Προγράμματος, οικονομικού έτους 2014. 2. Λήψη απόφασης για την ψήφιση της Α΄ Αναμόρφωσης προϋπολογισμού του Δήμου, οικονομικού  έτους 2014. 3. Λήψη απόφασης για την αποδοχή της αρ. πρωτ.: 4096/13-01-2014 Απόφασης του Υπουργείου  Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων σε βάρος των πιστώσεων του ενάριθμου έργου  1997ΣΕ06800002 της ΣΑΕ 068 του Π.Δ.Ε. για το έργο : «Συντήρηση του οδικού δικτύου του Δήμου Κορυδαλλού», συνολικού προϋπολογισμού 600.000,00€. 4. Λήψη απόφασης για την τροποποίηση της αριθμ.: 313/2013 απόφασης περί διατήρησης κλίμακας  στο πεζοδρόμιο ακινήτου, επί της οδού Ομήρου αρ. 2. 5. Λήψη απόφασης για την έγκριση ή μη του 2ου  Τακτοποιητικού Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών  του έργου: «Συνέχιση και ολοκλήρωση εργασιών για την κατασκευή Βρεφονηπιακού Σταθμού στο Δήμο Κορυδαλλού». 6. Λήψη απόφασης για την έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής & Οριστικής Παραλαβής του έργου:  «ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΦΡΕΑΤΙΩΝ ΥΔΡΟΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ (ΕΤΟΥΣ 2010)». 7. Λήψη απόφασης για τον ορισμό δύο (2) Δημοτικών Συμβούλων ως τακτικά μέλη και δύο (2)  Δημοτικών Συμβούλων ως αναπληρωματικά μέλη για την συγκρότηση της Επιτροπής Καθορισμού  Τιμήματος Εκποιούμενων Δημοτικών και Κοινοτικών Ακινήτων και ενός (1) Μηχανικού με τον  αναπληρωτή του, από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, (με απόφαση Δημάρχου). 8. Λήψη απόφασης για τον ορισμό ενός (1) Δημοτικού Συμβούλου με τον αναπληρωτή του για την  συμμετοχή του στην συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής Υπηρεσιών (εργασιών και μεταφορών),  για τις οποίες λόγω φύσης τους απαιτείται Τεχνική γνώση ή εμπειρία σύμφωνα με τις διατάξεις των  άρθρων 67 και 63, την παρ. 1 του άρθρου 70 του Π.Δ. 28/80, τις διατάξεις της παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν 3731/2008 και την παρ. 3 του άρθρου 273 του Ν 3463/06 καθώς και τριών Μηχανικών του Δήμου με τους αναπληρωτές τους (με απόφαση Δημάρχου) για ποσό άνω των 2.934,70€. 9. Λήψη απόφασης για τον ορισμό δύο (2) Δημοτικών Συμβούλων με τους αναπληρωτές του για την  συμμετοχή τους στην συγκρότηση Τριμελούς Επιτροπής Βεβαίωσης Καλής Εκτέλεσης Υπηρεσιών (εργασιών και μεταφορών), για τις οποίες λόγω της φύσης τους απαιτείται Τεχνική γνώση ή  εμπειρία, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 64 παρ. 14 και του άρθρου 70 παρ. 1 του Π.Δ.  28/80, τις διατάξεις της παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν 3731/2008 και του άρθρου 273 παρ. 3 του Ν 3463/06 καθώς και ένα (1) Τεχνικό Υπάλληλο του Δήμου μας με τον αναπληρωτή του (με απόφαση  Δημάρχου), ποσού έως 2.934,70€. 10. Λήψη απόφασης για τον ορισμό ενός (1) Δημοτικού Συμβούλου με τον αναπληρωτή του για την  συμμετοχή του στην συγκρότηση Επιτροπής Παρακολούθησης και Παραλαβής, για την «Παροχή  Υπηρεσιών Συμβούλων Οργάνωσης, Υποστήριξης, Παρακολούθησης, Υλοποίησης των έργων  ΕΣΠΑ “Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αττική”» προϋπολογισμού 40.000€, για την οποία λόγω φύσης  του αντικειμένου απαιτείται Τεχνική γνώση ή εμπειρία σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 67 και 63, την παρ. 1 του άρθρου 70 του Π.Δ. 28/80, τις διατάξεις της παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν  3731/2008 και την παρ. 3 του άρθρου 273 του Ν 3463/06 καθώς και τριών (3) Μηχανικών του  Δήμου με τους αναπληρωτές τους (με απόφαση Δημάρχου). 11. Λήψη απόφασης για τον ορισμό δύο (2) Δημοτικών Συμβούλων με τους αναπληρωτές του για την  συμμετοχή τους στην συγκρότηση Τριμελούς Επιτροπής, Βεβαίωσης Καλής Εκτέλεσης Υπηρεσιών Μηχανογραφικών Εργασιών (Πληροφορικής), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 64 παρ. 14 και  του άρθρου 70 παρ. 1 του Π.Δ. 28/80, τις διατάξεις της παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν.3731/2008 και  του άρθρου 273 παρ. 3 του Ν.3463/06 καθώς και ένα (1) υπάλληλο ανάλογης εμπειρίας και  γνώσεων με τον αναπληρωτή του (με απόφαση Δημάρχου) ποσού έως 2.934,70€. 12. Λήψη απόφασης για τον ορισμό ενός (1) Δημοτικού Συμβούλου με τον αναπληρωτή του για την  συμμετοχή του στη συγκρότηση Τριμελούς Επιτροπής Παραλαβής Υπηρεσιών Μηχανογραφικών Εργασιών (Πληροφορικής), σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 67 και 63, την παρ. 1 του άρθρου 70 του Π.Δ. 28/80, τις διατάξεις της παρ. 13 του άρθρου 20 του Ν 3731/2008 και την παρ. 3 του άρθρου 273 του Ν 3463/06, καθώς και τριών υπαλλήλων ανάλογης εμπειρίας και γνώσεων με τους αναπληρωτές τους (με απόφαση Δημάρχου) για ποσό άνω των 2.934,70€. 13. Λήψη απόφασης για τον ορισμό ενός (1) εκπροσώπου του Δήμου Κορυδαλλού ως τακτικό και ενός (1) εκπροσώπου του Δήμου Κορυδαλλού ως αναπληρωματικό μέλος στην Επιτροπή Κρίσεως Αυθαιρέτων Κτισμάτων. 14. Λήψη απόφασης για την παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. 15. Λήψη απόφασης για την χορήγηση ή μη άδειας ίδρυσης & λειτουργίας ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ εντός του 1ου Ε.Π.Α.Λ. Κορυδαλλού. 16. Λήψη απόφασης για την χορήγηση ή μη άδειας διενέργειας Ψυχαγωγικών Τεχνικών Παιγνίων, ιδιοκτησίας του κ. ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΡΑΤΟΓΙΑΝΝΑΚΟΥ, επί της οδού Αγ. Γεωργίου 19 στον  Κορυδαλλό. 17. Λήψη απόφασης για διαγραφή προσαυξήσεων. 18. Λήψη απόφασης για την Έκθεση Ανάληψης Υποχρέωσης για την δέσμευση πίστωσης ύψους 850.000,00€ (οκτακοσίων πενήντα χιλιάδων ευρώ) για την οικονομική επιχορήγηση του Νομικού  Προσώπου: «Οργανισμός Άθλησης & Πολιτισμού Δήμου Κορυδαλλού» σύμφωνα με το ΦΕΚ  αριθμ.: 1432/11. 19. Λήψη απόφασης για την Έκθεση Ανάληψης Υποχρέωσης για την δέσμευση πίστωσης ύψους  7.500,00€ (εφτά χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ) για την οικονομική επιχορήγηση του «Αθλητικού  Ομίλου» του Νομικού Προσώπου «Οργανισμός Άθλησης & Πολιτισμού Δήμου Κορυδαλλού». 20. Λήψη απόφασης για την Έκθεση Ανάληψης Υποχρέωσης έτους 2013 – 3η  κατανομή ποσού 70.654,52  euro για λειτουργικές ανάγκες και κάλυψη δαπάνης υλοποίησης θεσμού σχολικού τροχονόμου στις Σχολικές Επιτροπές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Κορυδαλλού. 21. Λήψη απόφασης για την Έκθεση Ανάληψης Υποχρέωσης έτους 2013 – 4η  κατανομή (Β’ εξαμήνου 2013)  ποσού 70.654,52 euro για λειτουργικές ανάγκες και κάλυψη δαπάνης υλοποίησης θεσμού σχολικού τροχονόμου στις Σχολικές Επιτροπές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Κορυδαλλού.