Καμία προετοιμασία , ούτε μέτρα από το Δήμο Κορυδαλλού για τις επιπτώσεις από τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ

 

Αμέριμνα και …αδιάφορα , όπως πορεύθηκε όλα αυτά τα χρόνια ο δήμος Κορυδαλλού, στο θέμα  του ΜΕΤΡΟ , έτσι  συνεχίζει, να πράττει  με τη νέα διοίκηση Χουρσαλά , ακόμα και παραμονές της λειτουργία του.

Καμία συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο , καμία ενημέρωση των πολιτών , όλα στο « σκοτάδι».

Ακόμη και για το τι θα γίνει επί της πλατείας , με ποιανού απόφαση ακυρώθηκε η κατασκευή του συντριβάνι και θα γίνει τώρα παιδική χαρά , ουδείς γνωρίζει. Αφού η συνδιοίκηση Χουρσαλά – Δημόπουλου , περί άλλων τυρβάζει , όσες φορές έχει τεθεί το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο τους τελευταίους μήνες .

Κι εκείνος  που μόνος – δυστυχώς -το έχει θέσει, είναι ο επικεφαλής της παράταξης « Μαζί για τον Κορυδαλλό» , Νίκος Κατσούλης , όπως έπραξε και στην προ ημερών συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Οι άλλες παρατάξεις όμως γιατί δεν το έχουν θέσει; Πως μετά θα ζητήσουν ευθύνες για την  βαρύτατη ολιγωρία σε βάρος της  πόλης και απ΄αυτή τη Δημοτική Αρχή; Το θεωρούν ήσσονος σημασίας ; Ή γνωρίζουν και από που άραγε , ότι   όλα είναι στην « εντέλεια» για να «υποδεχθεί» η πόλη τον φόρτο δεκάδων χιλιάδων επιβατών του ΜΕΤΡΟ από τις γύρω περιοχές;

Για την παράταξη της μείζονος μειοψηφίας – πάλαι ποτέ του κ. Κασιμάτη και τώρα του κ. Γουρδομιχάλη , υπάρχει « δικαιολογία»:

Θέλετε από «πολιτικές τύψεις», από « ντροπή» , για όσα ψέματα είπαν πέρυσι , πριν τις δημοτικές εκλογές ότι τότε θα ήταν τάχα έτοιμο το ΜΕΤΡΟ και  υφάρπαξαν έτσι τη ψήφο των πολιτών , τώρα σιωπούν; Ή φοβούνται την  κριτική  που θα δεχθούν –για υποκρισία- αν θίξουν το θέμα;

Οι άλλες παρατάξεις της αντιπολίτευσης όμως , γιατί σιωπούν ; Γιατί δεν το έχουν θέσει τόσους μήνες; Γιατί δεν έχουν ζητήσει ενημέρωση;

Το ΜΕΤΡΟ επίκειται τους αμέσως επόμενους μήνες να λειτουργήσει  και από πλευράς συνδιοίκησης Χουρσαλά- Δημόπουλου , κανένα μέτρο δεν έχει επεξεργαστεί, πολύ περισσότερο αποφασιστεί  για :

-Το τι θα γίνει με την αναμενόμενη  είσοδο στην πόλη καθημερινά ΧΙΛΙΑΔΩΝ επιπλέον αυτοκινήτων

– Που θα σταθμεύουν;

– Ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη, που να δίνει λύσεις – βιώσιμες , τεκμηριωμένες , από αρμόδιους επιστήμονες – και όχι στο « πόδι» και αποσπασματικά;

– Τις αλλαγές   στις λεωφορειακές γραμμές και στα δρομολόγια των οχημάτων του ΟΑΣΑ , μετά  τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ κά