Αμέριμνα και …αδιάφορα , όπως πορεύθηκε όλα αυτά τα χρόνια ο δήμος Κορυδαλλού, στο θέμα του ΜΕΤΡΟ , έτσι συνεχίζει, να πράττει με τη νέα διοίκηση Χουρσαλά , ακόμα και παραμονές της λειτουργία του.
Καμία συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο , καμία ενημέρωση των πολιτών , όλα στο « σκοτάδι».
Ακόμη και για το τι θα γίνει επί της πλατείας , με ποιανού απόφαση ακυρώθηκε η κατασκευή του συντριβάνι και θα γίνει τώρα παιδική χαρά , ουδείς γνωρίζει. Αφού η συνδιοίκηση Χουρσαλά – Δημόπουλου , περί άλλων τυρβάζει , όσες φορές έχει τεθεί το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο τους τελευταίους μήνες .
Κι εκείνος που μόνος – δυστυχώς -το έχει θέσει, είναι ο επικεφαλής της παράταξης « Μαζί για τον Κορυδαλλό» , Νίκος Κατσούλης , όπως έπραξε και στην προ ημερών συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Οι άλλες παρατάξεις όμως γιατί δεν το έχουν θέσει; Πως μετά θα ζητήσουν ευθύνες για την βαρύτατη ολιγωρία σε βάρος της πόλης και απ΄αυτή τη Δημοτική Αρχή; Το θεωρούν ήσσονος σημασίας ; Ή γνωρίζουν και από που άραγε , ότι όλα είναι στην « εντέλεια» για να «υποδεχθεί» η πόλη τον φόρτο δεκάδων χιλιάδων επιβατών του ΜΕΤΡΟ από τις γύρω περιοχές;
Για την παράταξη της μείζονος μειοψηφίας – πάλαι ποτέ του κ. Κασιμάτη και τώρα του κ. Γουρδομιχάλη , υπάρχει « δικαιολογία»:
Θέλετε από «πολιτικές τύψεις», από « ντροπή» , για όσα ψέματα είπαν πέρυσι , πριν τις δημοτικές εκλογές ότι τότε θα ήταν τάχα έτοιμο το ΜΕΤΡΟ και υφάρπαξαν έτσι τη ψήφο των πολιτών , τώρα σιωπούν; Ή φοβούνται την κριτική που θα δεχθούν –για υποκρισία- αν θίξουν το θέμα;
Οι άλλες παρατάξεις της αντιπολίτευσης όμως , γιατί σιωπούν ; Γιατί δεν το έχουν θέσει τόσους μήνες; Γιατί δεν έχουν ζητήσει ενημέρωση;
Το ΜΕΤΡΟ επίκειται τους αμέσως επόμενους μήνες να λειτουργήσει και από πλευράς συνδιοίκησης Χουρσαλά- Δημόπουλου , κανένα μέτρο δεν έχει επεξεργαστεί, πολύ περισσότερο αποφασιστεί για :
-Το τι θα γίνει με την αναμενόμενη είσοδο στην πόλη καθημερινά ΧΙΛΙΑΔΩΝ επιπλέον αυτοκινήτων
– Που θα σταθμεύουν;
– Ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη, που να δίνει λύσεις – βιώσιμες , τεκμηριωμένες , από αρμόδιους επιστήμονες – και όχι στο « πόδι» και αποσπασματικά;
– Τις αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές και στα δρομολόγια των οχημάτων του ΟΑΣΑ , μετά τη λειτουργία του ΜΕΤΡΟ κά