Μετατρέπουν σ’ απέραντο φρενοκομείο κυκλοφοριακά τον Κορυδαλλό οι Χουρσαλάς- Δημόπουλος

 

Σ΄ένα απέραντο κυκλοφοριακό φρενοκομείο ,θα μετατραπεί από τους επόμενους μήνες η περιοχή του Κορυδαλλού , από τη Γρηγορίου Λαμπράκη έως την Π. Ράλλη, με τις εξωφρενικές ρυθμίσεις  που ψήφισε στο Δημοτικό Συμβούλιο με τις ψήφους  μόνο των Δημοτικών Συμβούλων των παρατάξεων Χουρσαλά -Δημόπουλου και των εννέα Δημοτικών Συμβούλων  που έχουν αποσκιρτήσει από την πρώην παράταξη Κασιμάτη και στηρίζουν ανεπιφύλακτα τη σημερινή πολιτική ηγεσία του δήμου .

Χαρακτηριστικό αυτών των ρυθμίσεων είναι , πως σε αντίστοιχες που είχε επιχειρήσει η Δημοτική Αρχή Κασιμάτη να εφαρμόσει , οι κκ Χουρσαλά -Δημόπουλος , είχαν εναντιωθεί ,με τον κ. Δημόπουλο  λάβρος να επιτίθεται κατά του  τότε δημάρχου .Μάλιστα συνεπικουρούμενος τότε από τους τωρινούς Δημοτικούς Συμβούλους ( Αρώνη -Θεοφιλίδη) ξεσήκωναν  τους πολίτες  ενάντια.

Οι ρυθμίσεις

Αποκαλυπτικός ήταν για όλα αυτά , ο επικεφαλής της παράταξης “Μαζί Για τον Κορυδαλλό” , Νίκος Κατσούλης ,στη συνεδρίαση , ο οποίο αναλυτικά παρέθεσε τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν από τις αποφάσεις αυτές της συνδιοίκησης Χουρσαλά-Δημόπουλου και των ημετέρων της .Τους σχεδιασμούς κατήγγειλε επίσης η ” Λαική Συσπείρωση”.

Σύμφωνα με την απόφαση που έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο , το ΣΒΑΚ , η Αθηνάς θα μονοδρομηθεί  και θα είναι μόνο άνοδος . Στην πλατεία Ελευθερίας δεν θα μπορούν τα οχήματα να στρίβουν στη Δημητρακοπούλου με κατεύθυνση τη Γρηγορίου Λαμπράκη . Το πάνω μέρος της πλατείας πεζοδρομείται.Τα οχήματα  ερχόμενα από Αθηνάς-πλατεία Ελευθερίας , στην Ταξιαρχών θα στρίβουν …αριστερά!

Στη διασταύρωση με τη Σερρών ( στο ύψος του Κωτσόβουλου ) το ρεύμα αυτό θα …συναντά το ρεύμα επί της Ταξιαρχών που θα …έρχεται από τη Γρηγορίου Λαμπράκη με κατεύθυνση την πλατεία Ελευθερίας !!

Έτσι σ΄αυτό το σημείο – διασταύρωση , όλα τα οχήματα και των δυο ρευμάτων με την αντίθετη κατεύθυνση μεταξύ τους , θα πρέπει είτε να  στηρίξουν στη Σερρών με κατεύθυνση τη Γρηγορίου Λαμπράκη , είτε προς την πλατεία Μέμου . Διότι σ΄αυτό το κομμάτι της Σερρών από την Ταξιαρχών έως  την πλατεία Μέμου , η κυκλοφορία αλλάζει κατεύθυνση και γίνεται από άνοδος , κάθοδος . Με λίγα λόγια η Σερρών πάνω από την Ταξιαρχών θα είναι άνοδος και κάτω απ΄αυτήν κάθοδος!!!

Τα οχήματα στη διασταύρωση με τη Δημητρακοπούλου θα μπορούν να πάνε αριστερά προς Γρηγορίου Λαμπράκη ή δεξιά προς πλατεία Ελευθερίας . Που σημαίνει ότι στη διασταύρωση μετά από δυο στενά, στην πλατεία Ελευθερίας από τ΄αριστερά τους , θα συναντούν τη μεγάλη κίνηση που θα έρχεται από την Αθηνάς !!!

Είναι εύκολο κανείς να αντιληφθεί το κομφούζιο που θα προκαλεί το  μποτιλιάρισμα το οποίο θα δημιουργείται από τη ” συνάντηση” των δυο  …αντίθετων ρευμάτων της Ταξιαρχών , στον ” Κωτσόβολο” , στη διασταύρωση με τη Σερρών .

Με λίγα λόγια αν θέλεις κάποιος να πάει στη Γρηγορίου Λαμπράκη ή πχ  προς την Σπετσών ερχόμενος από το Περιβολάκι , θα κάνει την εξής ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ κίνηση :

Θα ανεβαίνει την Αθηνάς , θα φθάνει στην πλατεία Ελευθερίας , θα στρίβει στην Ταξιαρχών,  μετά θα κάνει δεξιά στη Σερρών  και μετά αριστερά στη Δημητρακοπούλου!!!

Αντιλαμβάνεσθε τι θα συμβαίνει δεδομένου ότι  θα πρόκειται και για λεωφορεία και φορτηγά  και άλλα βαρέα οχήματα με τόσα ζίγκ-ζάγκ.

 

Η πλατεία Μέμου – Σερρών

Επίσης σύμφωνα με τις ρυθμίσεις  όλο το κομμάτι (προς την πλευρά της Αθηνάς) της πλατείας Μέμου από το τελείωμα εκεί  της Σερρών μέχρι και τον φούρνο γίνεται ούτε λίγο -ούτε πολύ  κεντρική οδική αρτηρία . Από εκεί θα κατεβαίνουν ΟΛΑ τα οχήματα ( και λεωφορεία , φορτηγά) από την Ταξιαρχών με κατεύθυνση τη Νίκαια , τα οποία μέχρι τώρα διέρχονταν καθοδικά την Αθηνάς για να φθάσουν στο Περιβολάκι.

Δηλαδή , δίπλα  ακριβώς σε μια από τις μεγαλύτερες παιδικές χαρές της πόλης και μιας πλατείας , που μόλις πριν 7-8 χρόνια κατασκευάσθηκε και ξοδεύτηκαν  τόσα χρήματα , για να είναι ” βιοκλιματική” και να  βελτιώσει το μικροκλίμα της περιοχής , η συνδιοίκηση Χουρσαλά-Δημόπουλου , θα ρίξει αμύθητους τόνους ρύπων από τον κυκλοφορικό φόρτο , που θα της διοχετεύσει .

Με τις νέες ρυθμίσεις από το ύψος του φούρνου  στο κάτω μέρος της πλατείας , τα  χιλιάδες αυτά πάσης φύσεως οχήματα θα κατευθύνονται προς τη Νίκαια για να βγουν στην Πέτρου Ράλλη.

Τελικά την απόφαση καταψήφισαν οι παρατάξεις ” Μαζί για τον Κορυδαλλό” και ” Λαική Συσπείρωση” . Από τη συζήτηση αυτού του θέματος απουσίαζαν οι παρατάξεις Γουρδομιχάλη και ” Ανυπότακτος Κορυδαλλός”.