Αφήνει ο Χουρσαλάς στο “ερείπιο” το 3ο Γυμνάσιο και μετακομίζει μόνο το 8ο

 

Παιδιά ενός « κατώτερου Θεού» ,  φαίνεται ότι είναι και για τον νυν δήμαρχο , Νίκο Χουρσαλά , όπως και για τον προκάτοχό του , οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Κορυδαλλού .

Το σχολείο που στεγάζεται σε κτίριο της δεκαετίας του ‘ 50 και  το οποίο το καλοκαίρι του 2019 είχε κριθεί ακατάλληλο για να λειτουργήσει και άνοιξε αφού έγιναν ορισμένες εργασίες , προφανώς για τη συνδιοίκηση Χουρσαλά-Δημόπουλου ,  είναι  « τέλειο» :

Τόσο για τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες όσο και για την απόλυτη  ασφάλεια  κτιριακά , που παρέχει , παρότι ούτε καν έξοδο κινδύνου δεν διαθέτει αφού έχει μια και μοναδική επί της Αγ. Γεωργίου .

Όλα τα παραπάνω προφανώς είναι « ψιλά γράμματα» για τη συνδιοίκηση Χουρσαλά –Δημόπουλου , που όπως και για πολλά άλλα θέματα ,  έχει « ξεχάσει» τι έλεγε και τι …υποσχόταν , όταν ήταν αντιπολίτευση.

Τώρα  18 μήνες μετά ( και 20 χρόνια να μπαινοβγαίνουν στις εκάστοτε μέχρι τώρα  διοικήσεις του Δήμου)  όχι μόνο δεν έχει σχεδιάσει τίποτε που να δρομολογεί λύση στο τεράστιας σημασίας αυτό θέμα , αλλά στο « πόδι»  και με «μπαλώματα»  επιχειρεί να δώσει λύση στο επίσης σημαντικότατο κτιριακό πρόβλημα του 8ου  Γυμνασίου. Συστεγάζοντας το- στοιβάζοντας το  είναι το σωστό αφού θα υπάρχουν σ΄αυτό σχεδόν …400 και πλέον μαθητές, με το  5ο Λύκειο στα 88 στρ.

Προφανώς οι καθηγητές και ο Σύλλογος Γονέων αυτού του σχολείου  ασκούν μεγαλύτερη πίεση στη συνδιοίκηση Χουρσαλά-Δημόπουλου  ή έχουν σ΄αυτήν ισχυρά ερείσματα.

Δεν δικαιολογείται αλλιώς πως , με ποια κριτήρια,  επέλεξαν το ένα σχολείο και όχι το άλλο .

Με ποιανού πρόταση; Της  Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας , της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής ή του Δημοτικού Συμβουλίου , που δεν έχει καν τεθεί το θέμα και έχουν όλοι τους «μαύρα μεσάνυχτα»;

Ή μήπως του αρμόδιου αντιδημάρχου και των ίδιων των κκ Χουρσαλά –Δημόπουλου , στην αυταρχική λογική  « εμείς είμαστε η εξουσία»;

Οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης , η Ένωση Γονέων  και η ΕΛΜΕ Κορυδαλλού , τι λένε ; Θα επιτρέψουν τέτοια « παιχνιδάκια» και πρακτικές;

 

 
 

About the author

More posts by